Eläkkeisiin ei saa koskea tai me eläkeläiset menemme lakkoon!
Kommentit (19)
Ehei, me menemme töihin! Voin varsin hyvin tehdä niitä muutaman tunnin vuoroja, joita nuoremmat ei suostu ottamaan. Niinpä minä vaurastun ja nuoremmat köyhtyvät, koska eläkeläiset on ahneita ja tekee töitä, jotka ei muille kelpaa.
Syömälakko olisi hyvä. Vähenisi tuntuvasti rasite eläkkeiden maksuista.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää vahvasti siltä, että Purran säästötalkoisiin osallistuvat kaikki suomalaiset halusivat tai eivät.
Näyttää vahvasti siltä ettei rikkain osuus edelleenkään osallistu mitenkään. Paitsi provosoimalla ja jakamalla eksyttäviä puheita.
Vierailija kirjoitti:
Syömälakko olisi hyvä. Vähenisi tuntuvasti rasite eläkkeiden maksuista.
Ehei ne niitä rahoja sinulle anna pöljä.
Lopetas jo nämä vihapuheet.
Eikö Sanoma oy ymmärrä, että se sallii "kiihotuksen kansanryhmää vastaan"?
No jos eläkeläiset vähentää yleensä kulutusta niin onhan sillä kyllä vaikutusta.
Vihapuhetta ja itätrollin aivopesua.
Eläkeläiset on suurin ryhmä joka äänesti tämän hallituksen, koska se lupasi ettei eläkkeisiin kosketa, vaikka leikkaustarve oli. Kärsikööt nyt omahyväisyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Ehei, me menemme töihin! Voin varsin hyvin tehdä niitä muutaman tunnin vuoroja, joita nuoremmat ei suostu ottamaan. Niinpä minä vaurastun ja nuoremmat köyhtyvät, koska eläkeläiset on ahneita ja tekee töitä, jotka ei muille kelpaa.
No hyvä. Kaikki voittavat
Minä olen ahne eläkeläinen ja teen töitä enkä anna niitä nuoremmille. Siitäs saitte.
Vierailija kirjoitti:
No jos eläkeläiset vähentää yleensä kulutusta niin onhan sillä kyllä vaikutusta.
Ei taida tämänkään ketjun alottajalla riittää voimia pitää tätä yhteiskuntaa pystyssä, kun inhoamansa eläkeläiset ylikuolevat 50000 vuosivauhtia pois maksamasta kaikenlaisia veroja ja maksuja eri kohteisiin. Onkp kadehtijalla sitten enää ketään vihankohdetta, kun maa on täytetty ihmisillä, jotka eivät ole eläessään täällä töitä tehneet?
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläiset on suurin ryhmä joka äänesti tämän hallituksen, koska se lupasi ettei eläkkeisiin kosketa, vaikka leikkaustarve oli. Kärsikööt nyt omahyväisyydestään.
Hv ja mene töihin olmi!
Äänestin Sannaa, joka jätti meidät kuin nallin kalliolle. Saitko itse vielä edes äänestää? Et taida olla edes suomalainen pietarin pskatehtaan propagandisteja olet.
No mä ainakin lopetan kahviloissa ja ruokaravintoloissa käymisen sitten. Varmaan moni muukin niin tekee.
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin lopetan kahviloissa ja ruokaravintoloissa käymisen sitten. Varmaan moni muukin niin tekee.
Eihän niissä kukaan järkevä enää käy.
Vierailija kirjoitti:
Ap toivoo meidän poistuvan kokonaan.
Me eläkeläiset, kun kuollaan pois niin me lopetetaan kaikkien maksujen maksaminen.
Emme enää maksa kiinteistöveroja, tonttivuokria, sähkölaskuja, vesilaskuja, auto emmekä kotivakuutuksia.
Emme polttoaineita jne.
Emme maksa nettiliittymistä emmekä luonnollisesti maksa puhelinlaskujakaan.
Emme käytä kenenkään palveluja emmekä osta mitään.
Emme seiso rullaportaissa, emmekä kassalla maksamassa hyödykkeistä, joita jotkut tuottavat ja toiset myyvät.
Parturit, kampaamot, jalkahoidot, asut, korut, silmälasit, matkat, lahjat jätämme näille mukamas meidän elämämme "kustantajille", joilla on aikaa itkeä palstalla vuodesta toiseen sitä vääryyttä jota kokevat, kun eivät vielä ole vanhoja eivätkä ole päässeet työeläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
No meidän työssä käyvien on se jo pitänyt lopettaa, kiitos hallituksen.
Eläkeläiset kuluttaa lähinnä rahapeleihin.
Näyttää vahvasti siltä, että Purran säästötalkoisiin osallistuvat kaikki suomalaiset halusivat tai eivät.