Mitä mieltä 13 vuotiaan nuoren sukulaissyntärien tarjoilusta:
Vihersalaatti avokadolla, appelsiinilla, fenkolilla ja cashewpähkinöillä
Bataatti-porkkanasosekeitto, uunilämpmiä sämpylöitä. Päälle paahdettua mausteista siemensekoitusta
Suklaamoussetäytekakku
Pavlova tuoreilla marjoilla ja kermavaahdolla/rahkavaahdolla
Porkkanakakku
Pari eri makua macaroneja
Valkospuli-ruisleipätikkuja
Popcornia
Kommentit (112)
Tuleeko teille vieraita kauempaa, vai miksi ruokatarjoilu? Vilpittömästi kyselen siis, kun meillä on yleensä tarjottu ihan vaan kahvit ja sen seurana vähän jotain suolaista ja makeaa.
Kuulostaa kivalle, ehkä yksi "porkkanaruoka" ois kuitenkin riittänyt?
Minulle jäi sellainen mielikuva, että tässä yritetään tehdä tarpeettomasti hienosteleva ja monimutkainen tarjoilu. Vanha viisaus sanoo: keep it simple, stupid.
13-vuotiaan viivalla.
Ei kai tuonikäisillä ole mitään sukulaissynttäreitä? Ikinä kuullut.
Eikä enää kyllä kaverisynttäreitäkään kotona.
Keitto ja salaatti on vähän erikoinen yhdistelmä, pitää olla erilliset lautaset molemmille. Voisiko olla vaikka kahta erilaista salaattia tai sitten vain keitto ja ne sämpylät?
Annatko kellonajan, päivämäärän ja osoitteen? Asun pääkaupunkiseudulla, mutta olen valmis ajamaan vähän kauemmaskin. Mitäs tämä 13-vuotias toivoo syntymäpäivälahjaksi? Yleensä sukulaislasten synttärilahjabudjetti on ollut 40€, mutta tässä tapauksessa olen valmis joustamaan reippaasti ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämmöinen menu lapsen toive?
Hänellä on varmasti erikseen kaverisynttärit erilaisella menulla.
En ole ruoka-alan ihminen, joten en osaa arvioida ammatillisesti, mutta kuulostaa hyvältä ja juhlavalta.
Onko taloudessa myös espressokone? Tarjoilut vaikuttavat muuten niin hyviltä, että tunnelma lässähtäisi pahasti, jos siellä tarjoiltaisiin jotain suodatinkahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämmöinen menu lapsen toive?
Hänellä on varmasti erikseen kaverisynttärit erilaisella menulla.
Ei tuonikäisillä ole mitään kaverisynttäreitä kotona enää.
Vierailija kirjoitti:
Ihania ruokia ja herkkuja. Otan ideoita tuosta.
Törkeä!
*syntTärien*
Ap