Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla, että mulla samaan aikaan sekä vessan että keittiön viemärit tukossa?

Vierailija
09.04.2024 |

Ärsyttävää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtavat samaan viemäriputkeen joka on tukossa. Terveyssiteesi ja kissanhiekka on tukkinut sen. Rassaa se auki.

Vierailija
2/5 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävä tieto: ne ovat ihan samaa viemäriä, ei ole kakalle ja tiskivedelle omia putkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä talossa jouduin soittamaan 5-6 kertaa että putki on tukossa. Kerran olin menossa kellarin vessaan kun piti käydä uudestaan. Nämä jotka olivat tulleet korjaamaan kertoivat ettei sitä saa käyttää. Koko talon pääviemäri oli tukossa. Mahtavaa piti lähteä tutun vessaan. En tiedä kuka niitä putkia tukki ja millä. 

Vierailija
4/5 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisessä talossa jouduin soittamaan 5-6 kertaa että putki on tukossa. Kerran olin menossa kellarin vessaan kun piti käydä uudestaan. Nämä jotka olivat tulleet korjaamaan kertoivat ettei sitä saa käyttää. Koko talon pääviemäri oli tukossa. Mahtavaa piti lähteä tutun vessaan. En tiedä kuka niitä putkia tukki ja millä. 

No sinä tietenkin tuolla jatkuvalla paskomisella ja jättipökäleilläsi.

Vierailija
5/5 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tuke kokoojaviemärissä. Jos asut taloyhtiössä ilmoita huoltoon, jos omakotitalossa niin tilaa putkimies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme