Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on oinas ystävänä tai rakastettuna?

Vierailija
20.01.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie jalat alta halutessaan, huomaavainen ja seuraa jonka parissa ei ole tylsää. toisaalta kamalan itsekäs, ei huomioi muita, ajattelee vaan itseään ja omaa parastaan. suuttuessaan niin kamala ihminen, etten toista tiedä, pitkä vihainen ja pystyy pitämään mykkäkoulua vaikka kuukausia tarvittaessa... viidentoista vuoden kokemuksella nämä kommentit

Vierailija
2/10 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei järin luotettava, mutta muuten tosi kiva ja hauskaa seuraa. Hyvä keskustelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas sanoo kyllä suoraan, jos jossain mättää, mutta toisaalta eipä puukota selkään. Rehellinen, lojaali. On ystävilleen hyvä, kunhan hänellä itsellään asiat kunnossa. Ei epäröi syöksyä seikkailuihin tai vaaraan ystävän takia ja kanssa. Oikeudenmukainen, suorasukainen, aika itsekäs, kiivaskin. Ei ole pilkunviilaaja tyyppiä, innokas kokeilemaan uutta, rutiinit puuduttaa.

Vierailija
4/10 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,5v takana on/off-suhdetta. Helppoa ei ole ollut. Niin ja tosi ilkeä ja vittumainen osaa halutessaan olla. Toisaalta osaa olla myös avulias ja antelias.

Vierailija
5/10 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään diplomaatti, mutta pidän itseäni kuitenkin erittäin mukavana. Mun parhaat ystävät ovat toisia naispuolisia Oinaita.

Vierailija
6/10 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

>OINAS

>> >Oinaat ovat itsekkäitä vittupäitä, jotka

suuttuvat joka asiasta, eivät

>> >ymmärrä huumoria mikäli se kohdistuu heihin

tai johonkin heidän

>> >puutteisiinsa. Oinaat luulevat olevansa

helvetin hauskoja ja mukavaa

>> >seuraa, mutta todellisuudessa kukaan ei pidä

heistä.

>> >Rakkaudessa oinaat ovat parhaimmillaan, mikäli

seurustelevat itsensä

>>kanssa.

>> >Yhteiselosta kenenkään kanssa ei tule mitään,

sillä oinas ei

>> >yksinkertaisesti pysty ymmärtämään, että

maailmassa on muitakin

>>ihmisiä kuin he.

>> >MOTTO: " Sanoks joku jotai?"

>> >TYÖPAIKKA: Useimmiten se vihatuin kersantti

>> >AUTO: Joku nopea, virtaviivainen ja sisältä

pieni

Vierailija
7/10 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti ja ujo

Vierailija
8/10 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärettömän lojaali, rehellinen, suorasanainen (joskin tämän luonnevian voi myös hienostaa niin, ettei kaikkea läväyttele päin naamaa). Energinen, kiivas, pitkävihainen, impulsiivinen.

Olen omasta mielestäni hyvin usein oikeassa. (Tämä on oikeastaan tyhmä juttu, koska kuinka moni oikeasti on omasta mielestään väärässä? Tai siis sanotteko te ihmisille asioita esim. " Jani Sievinen ei KOSKAAN ole ollut naimisissa." , jos tiedätte olevanne väärässä?) Olen tosi rasittava aika usein ja haluan tehdä asiat vain omalla tavallani.

Every disposition has a tendency to a particular evil, kirjoitti Jane Austen.

Vierailija
9/10 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan napaan tuijottava, ei kiinnosta muu kuin se miten itse voi pitää hauskaa. Toisen mielipiteillä ei ole väliä. Huono rakastaja.

Vierailija
10/10 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs  oinaita  nyt  mollataan, Olen  itse  oinas .mutta  sitä  en  ymmärrä  että  kaikki vihaisivat  oinaita. Okei  onhan oinas  aika  itsekäs  kun  sille päälle  sattuu.mutta tarvittaessa  reilu kaveri mutta  oinas  ei  siedä  mitään  epäreilua  vehkeilyä,mutta  oinaasta  saa  kyllä  hyvän aviomiehen  ainakin  minusra  jos  joku sattuu  nappaamaan  ja  vielä  seksikkään, joten  kannattaa  kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi