Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelu ja manipulointi avioliitossa, mutta ei uskoton?

Vierailija
07.04.2024 |

Puolisoani pidetään ystävällisenä, huomaavaisena, avuliaana ja kilttinä. Ulkonäön puolesta hänet huomataan helposti ja erottuu edukseen joukosta. 

Yli 20v avioliiton jälkeen puolisoni on jäänyt kiinni valehtelusta ja manipuloinnista. Manipulointi oli minulle tuntematon sana vielä kaksi vuotta sitten.

Avioliitto olikin puolisolle valtapeliä, hän itse halusi taistella vallasta ja sanoi sen minulle ääneen.

Sosiaalisissa tilanteissa hyvin taitava ja osaa puhua ihmisiä puolelleen.

Ominaisuuksiin kuuluvat lisäksi huono palautteen sietokyky ja kontrollointi. Ulospäin kaiken on näytettävä hyvältä.

Minua on kohdeltu hyvin arvottomasti useita vuosia.

Minut on mustamaalattu, joillekin hänen kavereilleen ja minua on uhkailtu puolison toimesta.

Puolisolla on aina ollut flirtti käytös ja katse. Paljon epämääräistä on tapahtunut koko suhteemme ajan.

Puoliso väittää, että ei ole pettänyt, mutta minun on vaikea uskoa, koska noita muita negatiivisia ominaisuuksia on ilmaantunut viimeisen vuosien aikana paljon ja tuntuu, että rakastamani ihmisen ulkokuoren alla onkin joku muu.

Onko puoliso myös pettänyt?

Vaihtoehdot

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se tuntemus mikä sulla asiasta tulee, pitää paikkansa.

Vierailija
2/2 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tai ei pettänyt, niin eiköhän nuo muut ole jo syitä lähteä lopullisesti suhteesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän