Paras Suomalainen rocklevy?
Mikä on sinun mielestä paras Suomalainen rocklevy?
Kommentit (14)
Esa Pakarinen.Pakarock ja Pakarock 2.
Ei Suomessa osata rockata. Euroopassa on oikeaa rockia.
Se, joka täyttää syksyllä 50 v. Googlatkaa, jos ette tiedä.
Juice pyromaani palaa rikospaikalle
HanoinRocksin Back to mystery city (1983)
Tuomari Nurmio - Lasten mehuhetki.
Vierailija kirjoitti:
Esa Pakarinen.Pakarock ja Pakarock 2.
Tätä olin tulossa sanomaan.
Hurriganes: Roadrunner, Wigwam: Nuclear Nightclub, Tasavallan Presidentti: Lambert Land, Rock 'N' Roll Band: Everybody Needs Dance Music Sometimes, Isokynä Lindholm: Sirkus, Hector: Herra Mirandos, Royals: Spring '76, Albert Järvinen: Ride On, Jukka Tolonen: Tolonen, Pekka Pohjola: Pihkasilmä kaarnakorva, M.A. Numminen: Swingin kutsu, Juice Leskinen & Coitus Int: S/t, Mikko Alatalo: Maalaispoika oon, Virtanen: Haloo, Kontra: Ei kontrollia, Alwari Tuohitorvi: Asia on ananas, Jussi & The Boys: Mä tahdon rokata, Rauli Badding Somerjoki: Synnyin rokkaamaan, Hassisen Kone: Täältä tullaan Venäjä, Eppu Normaali Maximum jee & jee, Pelle Miljoona Oy: Moottoritie on kuuma, Tuomari Nurmio: Maailmanpyörä palaa, Sielun Veljet: L'Amourha, Popeda: Kaasua, Kari Peitsamo & Ankkuli: Jatsin syvin olemus, J. Karjalainen ja Mustat lasit: S/t, Peer Gunt: Backseat, Nights Of Iguana: The Gift, Melrose: S/t.
Vierailija kirjoitti:
Se, joka täyttää syksyllä 50 v. Googlatkaa, jos ette tiedä.
Tarkoitatko Hurriganesin Roadrunneria? Outoa, että 50-vuotis juhlaversio julkaistiin jo maaliskuussa. Puoli vuotta etuajassa. Rock And Roll All Night Longin 50-vuotis juhlaversio julkaistiin syksyllä 2023, eli lähes timalleen 50 vuotta myöhemmin, kuin alkuperäinen.
nyt on paha, tätä seuraan mielenkiinnolla. 70- ja 80 luvulla tehtiin aikamoisia teoksia.