Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisen kuvan minusta saat? kerron hieman asioita itsestäni..

Vierailija
20.01.2007 |

olen 33v nainen, omakotitalo, perhe johon kuuluu 3 lasta ja aviomies, työ on, ulkoisesti kaunis ( myös sisäisesti ) siinäpä sitä olikin!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuorempi ja minulla kaikki nuo.

Vierailija
2/12 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko enää mitään tavoitteita...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen 33v nainen, omakotitalo, perhe johon kuuluu 3 lasta ja aviomies, työ on, ulkoisesti kaunis ( myös sisäisesti ) siinäpä sitä olikin!

Vierailija
4/12 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä elämä minulla onkin ja perusturvallinen. tavoitteita on vielä jäljellä... kuten se että miten saisin elää elämäni näin mahd. pitkään! ap

Vierailija
5/12 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta voisi sanoa sinusta persoonana mitään. Olet ehkä epävarma itsestäsi kun aloitat tämän kyselyn? Kerro enemmän siitä sisäisestä sinusta niin kerron millainen olet.

Vierailija
6/12 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat tärkeintä. pidän siivouksesta, ruokaa en osaa tehdä. kyselkää jotain! en välitä mitä minusta ajatellaan. ap

Vierailija
7/12 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikea keksiä aihetta millä saisi teitä innostumaan! ap

Vierailija
8/12 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet mukavan oloinen ihminen, varmasti moraalisikin on moitteeton. Kuitenkin koen, että jokin syvempi yhteys sinulta puuttuu.

Minä olen 27-vuotias raskaanaoleva pienen pojan äiti. Äitiyden myötä olen alkanut pohtia vieläkin syvemmin asioita liittyen ihmisiin ja maailmaan yleensä. Mikä on hyvää, mikä on edes " hyvä" , mikä on hyväntekemistä, miksi hyvää tehdään jne. Paljon olen myös miettinyt sitä, miksi ihminen arvoitetaan nykyään ulkoakäsin. Koen itseni onnelliseksi, tosin parisuhde on ollut kovassa mankelissa hormoonivaihteluideni vuoksi liittyen raskauksiin ja imetykseen. Liittomme on kuitenkin vahva ja tiedän voivani luottaa mieheeni, kuten luotan itseeni. Pahinta mitä maailmassa voi tehdä, on rikkoa rakkaansa sydän, pettää lupaus ja luottamus.

Vierailija
9/12 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli todennäköisesti tunnet sisäistä tyhjyyttä.

Vierailija
10/12 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritin olla läsnä ystävälleni joka minua tarvitsi!

mikä ihmeen ulkonäkökysymys tästä nyt tuli? en ole sitä korostanut ja huom! KOROSTANUT ja silti siihen takerrutaan .. ?! ap

Vierailija
11/12 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok-talo, lapset, työ, mies jne. Et oikeastaan kerro mitään sinusta itsestäsi.

Vierailija
12/12 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannan huolta mielessäni kaikista maailman kaltoinkohdelluista lapsista, eläimistä ym... en suvaitse toisten arvostelua jos ihmistä ei tunne yhtään ja hänen ajatusmaailmaansa. jokainen ihminen on oma persoona ja mitä enemmän heitä tuntee on rikkautta. en ole uskovainen vaikka uskonkin jumalaan! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi