Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksihalut??

Vierailija
07.04.2024 |

Eli miksi tuntuu nykyään usein että seksihaluja ei ole??

N. 30v jälkeen hiipunut pikkuhiljaa lähes pois. Olen ollut sinkku hyvin pitkään.

Ainoastaan jos olen miehen kanssa läheisyydessä, haluja saattaa tulla(koskaan ei tiedä tuleeko vai ei) mutta nekin lähtevät nopeasti monesti pois.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kaipaan ainakin aina jonkinlaista tunneyhteyttä. Totta, et tälleen sinkkuna voi olla usein vaikea saada sellainen fiilis. Kk-kierto voi naisilla tietysti myös aina vaikuttaa.

N32

Vierailija
2/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Esim itsetyydytyksestä olen aina tykännyt, mutta tässä samassa ajassa myös halu siihen on hiipunut.

Olen tänä aikana lihonut aika paljon ja harrastanut vähemmän liikuntaa (mutta kyllä ainakin aiemmin lihavana ollut enemmän haluja).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on varmaan yhtä monta kuin halutonta. Minun seksihaluni hävisivät itsetunnon romahtamiseen. 

olin aiemmin suuren libidon omaava ja käsitykseni mukaan varsin osaava rakastaja. 

sitten vaimoni lakkasi haluamasta minua ja nautti vain eroottisesta kirjallisuudesta. Tämän jälkeen jokainen harva seksikerta, jonka ajattelin olevan vaimolle jonkinnäköinen pakollinen tarve saada aitoa fantasioidensa pohjalle sysäsi minua syvemmälle itseinhoon(en ollut sellainen kuin kirjojen miehet, seksimme ei ollut sellaista kuin kirjoissa)

tämä romahdutti lopulta seksuaalisen itsetuntoni niin alas että en tiedä onko enää paluuta. 

Eli jokaisella syynsä. Tässä pieni syy miksi suuren libidon panomiehestä tuli haluton totaalisesti.

Vierailija
4/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina panettaa..m 013a

Vierailija
5/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinu mullakin vähenisi. Vuosi vuodelta vaan halut kasvaa eikä apua. Inhottavaa

Vierailija
6/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et stten harrasta seksiä niitä halujasi tyydyttämään? Jano lähtee juomalla ja halut naimalla.

Vierailija
7/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan iloinen et sinkkuna ei oo jotain sellaista pakonomaista panemisen tarvetta. Kyllä ne halut sitten tulee kun oikea tyyppi tulee vastaan. Ja jos en häntä koskaan kohtaa, niin eipähän tule tunnetta että joutuis elämään puutteessa tms. Win-win situation.

Vierailija
8/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vaan iloinen et sinkkuna ei oo jotain sellaista pakonomaista panemisen tarvetta. Kyllä ne halut sitten tulee kun oikea tyyppi tulee vastaan. Ja jos en häntä koskaan kohtaa, niin eipähän tule tunnetta että joutuis elämään puutteessa tms. Win-win situation.

Pahin tilanne on, kun on parikymmentä vuotta tottunut säännölliseen seksiin useamman kerran viikossa ja sitten vaimo yksipuolisesti päättää, ettei enää halua seksiä kanssani. Haluni ovat silti samat kuin ennenkin.

Sinkkuajat ovat ihan eri juttu. Se on vähän kuin automaattivaihteet autossa. Kun on manuaaliin tottunut, eikä automaatilla ole ajanut, niin ei tiedä että parempaakin on tarjolla kuin vaihdekeppi tai oma käsi. Sitten kun on tottunut, niin paluu "manuaalipeliin" ei ole helppoa eikä tyydyttävää seksielämää.

Vierailija
9/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin tilanne on, kun on parikymmentä vuotta tottunut säännölliseen seksiin useamman kerran viikossa ja sitten vaimo yksipuolisesti päättää, ettei enää halua seksiä kanssani. Haluni ovat silti samat kuin ennenkin.

Sinkkuajat ovat ihan eri juttu. Se on vähän kuin automaattivaihteet autossa. Kun on manuaaliin tottunut, eikä automaatilla ole ajanut, niin ei tiedä että parempaakin on tarjolla kuin vaihdekeppi tai oma käsi. Sitten kun on tottunut, niin paluu "manuaalipeliin" ei ole helppoa eikä tyydyttävää seksielämää.

Heh, sepä se. Tälleen ikisinkkuna ei tiedä mistä kivasta sitä jää paitsi 😅 Joskus se on jopa hyvä. 

Vierailija
10/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä on varmaan yhtä monta kuin halutonta. Minun seksihaluni hävisivät itsetunnon romahtamiseen. 

olin aiemmin suuren libidon omaava ja käsitykseni mukaan varsin osaava rakastaja. 

sitten vaimoni lakkasi haluamasta minua ja nautti vain eroottisesta kirjallisuudesta. Tämän jälkeen jokainen harva seksikerta, jonka ajattelin olevan vaimolle jonkinnäköinen pakollinen tarve saada aitoa fantasioidensa pohjalle sysäsi minua syvemmälle itseinhoon(en ollut sellainen kuin kirjojen miehet, seksimme ei ollut sellaista kuin kirjoissa)

tämä romahdutti lopulta seksuaalisen itsetuntoni niin alas että en tiedä onko enää paluuta. 

Eli jokaisella syynsä. Tässä pieni syy miksi suuren libidon panomiehestä tuli haluton totaalisesti.

Alkaa olleen sama tilanne. Vaikka olisi perse pystyssä niin ei ajatus tuo juurikaan himoja. Himot harvassa ja menee kyllä nopeesti pois kun muijaa ajattelee. ISO  KIITOS  ihana nainen mitä sait aikaseksi

Vierailija
11/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus suoraan ylempään, että juuri näin. 

mutta en mä tästä vaimokaan halua syytellä vaikka ehkä syytä olisi. 

yhteiseloa takana parikymmentä vuotta on talo ja lapset yms, joten aika hankala tästä on edes luoda itselleen mahdollisuutta palata entiseen. 

pettämään en rupea, eikä se edes onnistuisi koska en usko että hommasta tulisi mitään tämänhetkisessä iskussa. 

vaimoani edelleen rakastan ja kaikki on muuten periaatteessa hyvin mutta itseä vituttaa silti koko ajan. 

no eipä siinä, itsepä sitä on tilanteeseen vissii ajautunut. Ja on asiasta yritelty keskustella mutta eipä se johda mihinkään. Jos toinen osapuoli ei halua eikä löydy himoa niin minkäs sille sitten loppupeleissä tekee. Nykyään sinänsä yhdentekevää koska itelläkään ei enää mitään haluja. 

mutta vituttaakin se. Ehkä joskus vielä tai seuraavassa elämässä tunnen itseni halutuksi ja pystyn sitten itsekin haluamaan. Nyt mennään näillä.

Vierailija
12/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy? Nuorempana ehkä riittänyt uutuuden into mutta nyt vanhempana ovulaatio olisi tärkeä?

Vierailija
13/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä halut loppunut eikä tarvittu kuin 3 vuotta. Ensimmäinen nainen joka pillua antaa niin otan enkä ajattele muijaa kotona. Pihdatkoon ja runkatkoon

Vierailija
14/17 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et stten harrasta seksiä niitä halujasi tyydyttämään? Jano lähtee juomalla ja halut naimalla.

Oon monesti yrittänyt mutta mies aina si paljastuu kahden minuutin mieheksi. Aina. Omakin on kahden minuutin mies.

Vierailija
15/17 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu siitä, että jos ei ole pitkään aikaan, niin ihminen sopeutuu siihen.

Vierailija
16/17 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh sepä se. Tälleen ikisinkkuna ei tiedä mistä kivasta sitä jää paitsi 😅 Joskus se on jopa hyvä. 

No enpä tiedä. Kun on ajanut ja nauttinut kohta jo 50 vuotta automaatilla ajosta, niin en todellakaan tyytyisi seksittömyyteen.Toisen tyydyttäminen, ja itsen, on vaan niin hienoa ja nautinnollista. Pillu on mielessä varmaan hautaan asti kun ei ole vieläkään halut hiipuneet. 

Vierailija
17/17 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

johtuu siitä, että jos ei ole pitkään aikaan, niin ihminen sopeutuu siihen.

Tottakai on nopea jos ei oo hetkeen. Mutta ei nää osaa kauempaa vaikka ois pari päivää