Herrasmies...
Minua ärsyttää todella paljon, ja olen sen myös ääneen sanonut: Miehelläni ei ole " herrasmiehen tapoja" !!! Ei aukaise ikinä minulle, eikä kenellekkään ovea, jos kävelemme, niin mieheni lapsii monta metriä edelläni, meillä minä ajan yleensä autoa, ja kun olen saanut auton parkkiin, niin mieheni hyppää samantien autosta ulos ja lähtee kävelemään pois päin autolta, sinne minne meidän oli tarkoitus mennä. En tiedä teistä, mutta minua tämä ärsyttää erittäin paljon! Mieheni ei ymmärrä kun sanon hänelle tästä.
Minua nolottaa monesti esimerkiksi ystävillemme mennessä, kun tulen mieheni jäljessä, mies on jo sisällä, ja minä vasta auton ovia lukitsemassa. En hidastele, mutta kyllä minä sen laukkuni takapenkiltä haluan mukaani, sammutan radion, ja lukitsen ovet. Haluaisin että menisimme yhdessä pariskuntana vierailemaan, eikä niin että minä tulen perässä... Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan!? Onko teidän miehillänne käytöstapoja? Miten voin saada mieheni korjaamaan tapansa?
Kommentit (2)
Appi on erittäin huomioiva vaimoaan kohtaan ja hänellä on muutenkin hyvät käytöstavat!! Ei siis ole isältään tapojaan perinyt...
Ap
Mun miehessä on vähän samaa vikaa, mutta on vähän parantanut tapojaan vai olenkohan minä vain tottunut. Kauheeta tarttee oikein miettiä asiaa. Ei tosiaankaan ole herrasmies, mutta ihana kotioloissa, laittaa ruokaa jne....välillä on kyllä sellainen norsu posliinikaupassa ja jos hänellä on kova nälkä syö kyllä ilman, että muut kerkeää edes pöytään.