Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että mitä enemmän huutaa lapsilleen sitä villimäksi meno yltyy.

Vierailija
20.01.2007 |

Lasten riehuminen on suoraan verrannollinen äiskän volyymitason kasvun kanssa. Olen huomannut tämän niin meillä kotona kuin muiden lapsiperheiden parissa. Tyynenä pysyvä vanhempi saa lapsensa paremmin kuriin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vain ja ainoastaan minun, äidin, syy. Tämähän tarkoittaa, että lapsilleni on aina VAIN huudettu, kun eivät ymmärrä normaalia puhetta. Olen ilmeisesti huomaamattani aloittanut huutamisen jo synnärillä...

Vierailija
2/5 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti myös ap:llä :(

Meidän 3v kuopusneiti osaa jo huutaa takaisin. Se, jos mikä, saa ajattelemaan, että jotenkin muuten pitäis lapsia kasvattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kamalampia on sellaiset äidit, jotka nälvivät ja halventavat lasta ihan julkisesti " etkö sää nyt tuotakaan osaa" . Sellainen vahingoittaa lasta.

Vierailija
4/5 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tehokkaampaa on, kun itse pysyy rauhallisena ja määrätietoisena ja ehkä jaksaa jonkun kiukuttelunpoikasen vielä kääntää leikiksikin tai siirtää huomion muualle. Mutta vaikka tämän tietää, niin välillä napsahtaa ja sitten riehutaan koko porukka ja kaikilla on niin kivaa...

Vierailija
5/5 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sillä on paljon merkitystä miten aikuiset käyttäytyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi