Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että kun olen parisuhteessa, niin ystävät kutsuvat minua paljon mieluummin mukaan eri juttuihin

Vierailija
04.04.2024 |

Ystäväni ovat siis kaikki varattuja, ja kun olen sinkku niin aika vähän tulee kutsuja mihinkään yhteiseen tekemiseen, kun aika usein on ns. pariskuntien iltoja, mökkireissuja yms. Ajatteleeko varatut ystävät, että kokisin oloni ulkopuoliseksi kun olisin ainoa sinkku siellä, vai onko heille itselleen kiusallista jos paikalla on sinkku? Itseäni ei haittaisi yhtään. Olin vähän aikaa parisuhteessa, niin alkoikin tulemaan taas paljon enemmän kutsuja illallisille, mökkireissuille, juhliin yms. Onko muut huomanneet samaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, tosin kaveripiiristäni on noin puolet sinkkuja. Ikävää poissulkemista, osaisiko joku tämmöistä harjoittava kertoa mistä on kyse?

Vierailija
2/4 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan tuota mutta muuten on kyllä nähty että koko ihmisarvo on sidottu parisuhdestatukseen. Sinkkuna saa erilaista kohtelua kuin parisuhteessa parin kanssa yhdessä liikkuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei jaksa sitä yksinäisyys-märinää, mä en koskaan löydä ketään jne.

Vierailija
4/4 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Viimeiset kolme vuotta olen liikkunut yksin eri kulttuuritapahtumissa ja harrastuksissa, ihan riittävästi on tullut kutsuja ja pyyntöjä osallistua siihen, tähän ja tuohon. Itsekin järjestän tapaamisia ja juhlia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi