Tein hernekeiton, ainekset maksoi 24€ ja tästä syö 2 päivää...
Tein hernekeiton, ainekset maksoi 24€ ja tästä syö 2 päivää...
Täällä väitetään että keitot on halpoja...
Eines keiton olisin saanut parillakymmennellä sentillä.....
Tässä aine lista ja hinnat:
Sipuli 1.89€
Hk sauna palvi kinkku 600g 11€
Ruoka kerma 2€
Herneet 1kg 3€
Mustapippuri 3.60€
Suola 100g 1€
Meirami 2€
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon sulla on palvikinkkua tuossa keitossa.
500g lihaa päivässä tarvitsen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisit jättänyt kinkun ja kerman pois. Ei niitä tarvita hernekeittoon.
Ei pidä nälkää ilman lihaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän laiteta poistoon, vai mitäs tuumaat ap?
Mikä siinä niin häiritsee että ap tuo faktat esiin? Olen yksinasuva ja minullakin nuo mausteet ym. jää vain vanhentumaan kun pakkaukset niin suuria etten elämäni aikana ehtisi käyttää esim 500g suolapakettia.
Miten se suola vanhenee? Se on ollut suolaa jo kauan ennen kuin yksikään ihminen käveli maan päällä, mutta nyt se vanhenee sinun kaapissasi?
Tokmannilla jalostajan hernekeittoa 435g, 5 purkkia/6€. Tästä syö viikon. Vähän jauhelihaa ja sinappia 😋
Itse kun teen hernekeiton niin. Paketti (500g) herneitä 0,50e ja 400g jauhelihaa n. 2,5e. Yhteensä 3 euroa.
Pakastan ja syön neljänä torstaina isoja annoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 €/päivä, 3 €/tuhti annos. Miten tuo nyt on jotenkin kallista olevinaan?
Eines keiton saa parilla kymmennellä sentillä niin on kallista...
Ap
Ei saa niin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Aika tuhti annos, jos kahdessa päivässä syöt kilon herneitä. Samoilla aineksilla teet vähintään viikon satsin. Jätä kerma pois, se ei kuulu hernekeittoon. Lihankin voit nykypäivänä korvata jollain edullisemmalla.
Normaali ihminen syö noin 2kg ruokaa päivässä eli ihan normaali annos
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei saa niin ei ole.
Lidlilstä saa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä niin häiritsee että ap tuo faktat esiin? Olen yksinasuva ja minullakin nuo mausteet ym. jää vain vanhentumaan kun pakkaukset niin suuria etten elämäni aikana ehtisi käyttää esim 500g suolapakettia.
Miten se suola vanhenee? Se on ollut suolaa jo kauan ennen kuin yksikään ihminen käveli maan päällä, mutta nyt se vanhenee sinun kaapissasi?
Jos osaat lukea niin tuo vanhentuminen ei viitannut vain suolaan. Mutta ihan esimerkkinä, muutin tänne 2008 ja minulla on edelleen silloin ostettu suolapaketti josta käytetty korkeintaan 1/6. Tällä menolla vielä rilusti jäljellä kun kuolen vaikka olen vain 35v.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla jalostajan hernekeittoa 435g, 5 purkkia/6€. Tästä syö viikon. Vähän jauhelihaa ja sinappia 😋
Hyvää vatsan täytettä suorittavalle portaalle. Keitot naamariin ja takaisin sorvin ääreen, tekemään pääomalle tulosta.
Minä en eineksiä suuhuni laita. Niin rahvaanomaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tuhti annos, jos kahdessa päivässä syöt kilon herneitä. Samoilla aineksilla teet vähintään viikon satsin. Jätä kerma pois, se ei kuulu hernekeittoon. Lihankin voit nykypäivänä korvata jollain edullisemmalla.
Normaali ihminen syö noin 2kg ruokaa päivässä eli ihan normaali annos
Ap
Ai vedit ne kuivana, no se selittää kyllä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei saa niin ei ole.
Lidlilstä saa
Ap
Ai Lidlistä saa 20 sentillä hernekeittopurkin jossa on kilo herneitä ja 600 grammaa palvikinkkua? No ei muuten varmasti saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei saa niin ei ole.
Lidlilstä saa
Ap
Ai Lidlistä saa 20 sentillä hernekeittopurkin jossa on kilo herneitä ja 600 grammaa palvikinkkua? No ei muuten varmasti saa.
Kukaan ei niin väittänytkään vaat että saa hernekeiton joka maistuu aivan samalle kuin kotona tehty
Ap
Kumma, että valvoja päästää näitä pösilöjä aloituksia eetteriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos osaat lukea niin tuo vanhentuminen ei viitannut vain suolaan. Mutta ihan esimerkkinä, muutin tänne 2008 ja minulla on edelleen silloin ostettu suolapaketti josta käytetty korkeintaan 1/6. Tällä menolla vielä rilusti jäljellä kun kuolen vaikka olen vain 35v.
Ja ongelma tässä on? Et joudu enää ikinä ostamaan suolaa, joten ainakaan siihen ei kulu rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumma, että valvoja päästää näitä pösilöjä aloituksia eetteriin.
Mikä ihmeen valvoja?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä nälkää ilman lihaa
Ap
Kyllä mulla pitää.
Minäkin tein sämpylöitä, ainekset maksoi 150€.. ja täällä väitetään että itse leipomalla leivät säästää...
Vehnäjauho 1,50€
Suola 2€
Hiiva 1€
Voi 6€
Kaviaari 139,5€