Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lähteä korjaamaan avioliittoa?

Vierailija
04.04.2024 |

Kerron vain lyhyesti tilanteesta, ja tarkoituksella siten etten kuvaa kuka teki mitäkin, sillä en kaipaa kenenkään syyttelyä tässä.

Meillä oli siis pahin riita ikinä ja sen seurauksena toinen meistä totesi haluavansa eron. Seuraavana päivänä hän pyörsi puheensa ja sanoi haluavansa korjata tilanteen ja jatkaa yhdessä. Kumpikaan ei ole ollut täydellinen aviopuoliso. Molemmat ovat tehneet virheitä, joihin on liittynyt muita ihmisiä. Liitto on ollut seksitön pitkään. Kumpikin kuitenkin rakastaa toista, kunnioitusta ja "sielunkumppanuutta" on paljon, mikä on korjannut puutteita. Liitto on kestänyt lähes parikymmentä vuotta.

Mistä tätä voi lähteä korjaamaan? Voiko se onnistua omin avuin, vai onko parempi hakea ulkopuolista apua? Onko joku täällä onnistunut saamaan solmuun menneet asiat taas kuntoon pitkässä avioliitossa? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on halua jatkaa yhdessä eikä omin avuin onnistu niin sitten kaiketi johonkin parisuhdekurssille.

Vierailija
2/5 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä on 26 vuotra naimisissa ja yhdessä 28v. Ylä- ja alamäkia on ollut konkurssista toisen pahimman tason syöpään. Pari kertaa olemme olleet tilanteessa, joka vaikuttaa kuvaamaltasi.

Minä uskon vahvasri ulkopuoliseen apuun. Siinä tulee esiin asioita ihan eri näkökulmasta kuin itse aloittaisi. Keskustelu yhteya vaatii kyllä vahvaa tahtoa avata omia tunteitaan. 

Sen lisäksi meillä on ihan sovittu esim. Deittipäivät, koska, no, arki oli vaan sitä urautunutta sielunelämää. Me myös turvauduttiin vihreän madon kauppaan ja se toi jotain kivaa suhteeseen. Ja tosiasioiden tunnustaminen; sairaudet ja hoidot ovat jättänert jälkensä eikä tässä nuorruta muutenkaan. 

Kehoittaisin hakeutumaan perheasioiden neuvottelukeskukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat haluavat jatkaa niin ulkopuolinen, apu voi olla hyvä. 

Vierailija
4/5 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin seksittömästä liitosta . En usko,että mikään ulkopuolinen apu olisi muuttanut asioita mihinkään suuntaan. 

Vierailija
5/5 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin seksittömästä liitosta . En usko,että mikään ulkopuolinen apu olisi muuttanut asioita mihinkään suuntaan. 

Onko sillä uudella sitten lopun ikää noita haluja niin ettei tarvitse siitäkään erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän