Naimisiin.info alhaalla
Mulla on vieroitus oireita kun naimisiin.infoon ei ole päässyt moneen päivään. Just nyt olisin erityisesti kaivannut naikkarointia kun on tapahtunut kaikkea. Tietääkö kukaan onko aika hyvästellä 20 vuoden palstailu vai vieläkö on toivoa että Admin pelastaa tilanteen.
Kommentit (14)
Mitä nää naikkarialoitukset on? Ihan normaalisti se toimii, mutta softa on viime vuosituhannelta, kuten sen sisältökin. Vai onko tämä sen ylläpidon epätoivoinen yritys saada väkeä paikalle huutelemalla vauvapalstalla ettei mesta toimi?
Ei ainakaan mulla toimi. :( Siellä tehtiin jotain päivityksiä, enkä ole päässyt kirjautumaan moneen päivään. Ihmettelen, onko vika minulla vai naikkareissa. Parikymmentä vuotta olen siellä pyörinyt, mutten kuulu ihan sisimpään sisäpiiriin ytimeen ( :D ), niin ei ole ketään keneltä kysyä nyt.
Siis toimiiko teillä jollakulla ihan nyt tälläkin hetkellä, niinkö???
Foorumi ei toimi. Naimisiin.info-etusivu aukeaa, mutta keskusteluihin en ole päässyt moneen päivään :(
Okei, kiitos tiedosta. Onpas huolestuttavaa. Olisi kiva tietää, että onko päivityksessä mennyt jotain pieleen. Toivottavasti etusivulle tulee joku tieto, missä mennään. :(
Nyt oli etusivulle tullut tieto, että päivitys on edelleen meneillään ja valmistuu lähipäivinä.
Suunnitteletteko häitä kymmenen vuotta, vai mistä on kyse? Vai onko siellä yleistä jauhantaa elämästä kuten vauvalla?
Joo, on se jonkinmoinen yhteisö kyllä. Taitaa osa häiden suunnittelijoista olla jo isoäitejä ja ehkä tokalla kierroksella muutenkin. :D
Siellä on ihania ihmisiä ja hyviä keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli etusivulle tullut tieto, että päivitys on edelleen meneillään ja valmistuu lähipäivinä.
Mistä löysit tällaisen tiedon? Mä en löydä :(
naimisiin.info
"Hääfoorumi alhaalla tällä hetkellä!
Päivitämme sivustoa ja eihän se mennyt kuten Stromsössä tietenkään. Päivitystä tehdään ihan koko ajan ja valmista pitäisi tulla ihan lähipäivinä. Olkaa huoletta, kaikki viestit ja jäsenyydet ja muut ovat turvassa, mutta _todella_ vanhan foorumiversiomme yhteensovittamisessa uuteen versioon ja palvelimeen on jotain pieniä probleemia, joita minua paljon fiksummat ihmiset ratkovat koko ajan.
Pysykää kuulolla, pian tavataan!
Naikkariterveisin,
Admin eli Kimmo"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit tällaisen tiedon? Mä en löydä :(
Mä en ymmärrä miten voi olla löytämättä. Jos menee osoitteseen www.naimisiin.info niin kyseinen uutinen on siinä ensimmäisenä mainosbannerin alla.
Ei toimi vaikka kuinka päivittää.
t. vakkarilukija
Jaa sellainen tilanne. Oon jo miettinyt tän puolentoista viikon aikana onko vika kuitenkin jotenkin omissa systeemeissä (tosin olisihan se outoa, useammalla laitteella), kun eihän tuon päivityksen pitänyt kauaa kestää. Tosin, ei tämä lopputulos nyt varmaan silti suoranainen yllätys ollut. :D
Samoin! Oon ihmetellyt, että mikä homma. Toivottavasti palaa vielä, vuosia on tullut notkuttua siellä alakerrassa lähes päivittäin :D