Mistä tunnistaa homoseksuaalin?
Ei ole mitään homostelua vastaan. Homotutkani ei ole vain kalibroitu, en tunne ketään rehellisesti homoseksuaalia. Minua kiinnostaa tietää, onko eräs sukulaispoika homo, sillä hän ei ole seurustellut 40 ikävuoteen mennessä. Mistä asioista homoseksuaalin voi tunnistaa?
Kommentit (58)
Neitimäisestä äänestä ja eleistä tunnistaa. Mutta haastavampaa on tunnistaa bi mies.
Vierailija kirjoitti:
Neitimäisestä äänestä ja eleistä tunnistaa. Mutta haastavampaa on tunnistaa bi mies.
Hän kun innostuu jostain asiasta selittämään, niin ääni muuttuu stereotyyppiseksi homon ääneksi. Mutta tätä tapahtuu harvemmin.
ei mistään.
tai ei kyllä mistään, jos on vaikka se a-seksuaali.
ei mistään, ellei..
asu sen kanssa samassa luukussa?
en muuta osaa sanoa
Nuo edellä mainitut stereotyyppiset eleet ja puheäänet on ihan täyttä bullshittia. Joo, jotkut homot venyttää ääntä ja vääntelee ranteita, mutta ei todellakaan kaikki.
Todellisuudessa et voi tietää sitä mistään, jos henkilö ei itse kerro. Arvailla voit vaikka juuri tuosta, että naisystäviä ei ole näkynyt. Mutta sitä et voi tietää paljonko on miesten kanssa ollut tai vaikka seurustelisi parhaillaan miehen kanssa. Pitää sen omana tietonaan ja elää kaapissa, ainakin sukulaisille.
Oon ite feikannut-leikisti leikkinyt.. Oli hauskaa;) kun ei kukaan arvannut. Eikä todellakaan oo ikinä edes kukaan tullu kysyy: 'hei, oleksä hetero..Muru'? Olen.
Vierailija kirjoitti:
Nuo edellä mainitut stereotyyppiset eleet ja puheäänet on ihan täyttä bullshittia. Joo, jotkut homot venyttää ääntä ja vääntelee ranteita, mutta ei todellakaan kaikki.
Todellisuudessa et voi tietää sitä mistään, jos henkilö ei itse kerro. Arvailla voit vaikka juuri tuosta, että naisystäviä ei ole näkynyt. Mutta sitä et voi tietää paljonko on miesten kanssa ollut tai vaikka seurustelisi parhaillaan miehen kanssa. Pitää sen omana tietonaan ja elää kaapissa, ainakin sukulaisille.
kyllä noi luetellut eleet pitää paikkansa noin 90% varsinkin puheesta huomaa.
Kun samaa sukupuolta oleva henkilö imee tai nuolee jalkojesi välissä sinua, on hän hyvin todennäköisesti homo. Ei pitäisi olla niin vaikea tunnistaa.
Jos olet nainen, niin tee hänelle sopiva ehdotus. Mulla kävi niin että 33v mies, josta kuiskuteltiin että hän homo, osoittautui vain niin ujoksi ettei ollut saanut koskaan aloitetta tehtyä. Minä olin hänen kanssaan työmatkalla vieraassa ympäristössä ja iltaruuan jälkeen sanoin että tulisitko minu huoneeni käymään. Hän tuli hiukan empien, mutta ei empinyt pitkään kun heti ovan sulkeuduttua suutelin häntä. Ihan kunnon panomies oli kun hiukan alkuun opastin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta pieni % on niitä miehekkäitä homoja joita ei oikeasti tunnista, ei niin millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tullut ajatelleeks, että luultavasti sä vaan huomaat pelkästään ne feminiinisesti käyttäytyvät, avoimesti homoseksuaalit? Tuo luku on selkeästi hatusta vedetty, eikä vastaa todellisuutta. Ei suurin osa homoista erotu massasta mitenkään.
Älytöntä lähteä edes arvailemaan muiden seksuaalisia suuntautumisia. Miksi sillä on teille merkitystä?
Miksi aloittaja haluaa sitten tunnistaa homoseksuaaleja ? Oletko vasta huomannut itsessäsi viehtymyksen samaan sukupuoleen, tai et ole sitä aiemmin tunnustanut itsellesi ? Onnea etsintään.
Minua kiinnostaa löytää lesbonaisia. Missä he liikkuvat Uudellamaalla tai mikä on foorumi jossa pääsen tutustumaan heihin naisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs perustat tuon väitteen, kun et tiedä kuinka moni jää huomaamatta?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittaja haluaa sitten tunnistaa homoseksuaaleja ? Oletko vasta huomannut itsessäsi viehtymyksen samaan sukupuoleen, tai et ole sitä aiemmin tunnustanut itsellesi ? Onnea etsintään.
Ihan puhtaasta uteliaisuudesta. Pelkään, että loukkaan häntä jos kysyn. Minulla on surkea homotutka, mutta hänen kohdallaan se piippailee, siitä se uteliaisuus on herännytkin. Mikä se suuntautuminen lopulta on, ei merkitse minulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan puhtaasta uteliaisuudesta. Pelkään, että loukkaan häntä jos kysyn. Minulla on surkea homotutka, mutta hänen kohdallaan se piippailee, siitä se uteliaisuus on herännytkin. Mikä se suuntautuminen lopulta on, ei merkitse minulle mitään.
Miksi sinun ylipäätään pitäisi asiaa kysyä? Ja miksi hänen seksuaalinen suuntautuminen mitenkään kuuluisi sinulle? Sivistynyt ihminen ei utele muiden seksuaalisuudesta, paitsi kavereiden kesken jos se on heillä hyväksyttynä tapana.
Kysymällä, muru.