Se yhteiskunta/ kommuuni/ kyläyhteisö missä mä haluaisin elää ja mitä mä vaalin ja mistä mä koitan puhua ihmisille, levittää viisautta
Siellä ei tapahdu mitään kouluampumisia tai mitään muutakaan negatiivista. Siellä olisi täydellinen tasapaino asioiden kanssa.
ihmisen perusluonteesen ei kuulu oikeasti jatkuva viha, turhautuneisuus, pelkääminen jne. Ne on kaikki tämän nykyisen yhteiskunnan tuotosta. Nyt moni ehkä ajattelee että "ihmiset on ollu aina tälläsiä", ööö ei ne oo. Toki on sodittu jatkuvasti menneisyydessäkin jopa tuhat vuotta, mutta se on nimenomaan kokoajan ollut sitä vääristynyttä skeidaa mitä tämä nykyinenkin on. Täällä on edelleen samat suvut korkeimmalla pallilla kuin mitä silloin oli kun tämä ihmisten lahtaaminen sai ekan kerran alkunsa. Ne on edelleen tuolla pyramidin huipulla jos ette tienneet :D
Tasapainoinen ihminen ei ole sellainen. Tasapainoisessa kommuunissa ihminen ei ole sellainen.
Tuolla on edelleen alkuperäiskansoja missä lapset ei esimerkiksi huuda koskaan ollenkaan. Miksi ne ei huuda? koska niiden vanhemmatkaan ei oo koskaan tehny sitä. Ne on tasapainoisia ihmisiä
jep