Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs ihminen syyttää toista (ei minua) narsistiksi, vaikka minusta hän itse on.

Vierailija
01.04.2024 |

Hän on täynnä vihaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toista haukkuu se on ite se!

Vierailija
2/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ap

Eli te molemmat olette. Ja nyt kun sanoin sen, niin myös minä.

Vierailija
4/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi on oikeasti hyvin harvinaista. Kaikki hankalat ihmiset, oli se ap tai hänen exänsä, eivät ole narsisteja. Olen itse tavannut uskoakseni kaksi varmaa tapausta. Olen 50-vuotias, joten ei heitä ihan tungokseen asti ole.

Vierailija
5/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismi on oikeasti hyvin harvinaista. Kaikki hankalat ihmiset, oli se ap tai hänen exänsä, eivät ole narsisteja. Olen itse tavannut uskoakseni kaksi varmaa tapausta. Olen 50-vuotias, joten ei heitä ihan tungokseen asti ole.

Minäkin olen sitä mieltä, että diagnoosin tekee psykiatri eikä kadunkulkija.

Ja huomasin itsekin, että syyllistyin syyttämiseen! Minua ei vain oikeasti yhtään kiinnosta narsistikeskustelut, mutta jouduin pääsiäisenä kuuntelemaan tuota syyttelyä niin että tulee korvista ulos koko sana. Ap

Vierailija
6/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
7/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä narsismin täytyy olla yleisempää kuin mitä luullaan. Eihän kaikkia narsisteja ole edes diagnosoitu. Kuka narsisti lähtee tutkituttamaan itseään?

Exäni haukkui minua narsistiksi. En silloin edes ymmärtänyt mitä se tarkoittaa. Vuosia myöhemmin ymmärsin, että exällä itsellä on narsistisia piirteitä useitakin. Todella hankala ihminen. 

Vierailija
8/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloon tullessaan oli uudella työkaverilla paljon kokemuksia narsisteista. Myös työpaikalla leimakirves heilui herkästi vääränlaisesta katseesta tai tervehdyksestäkin. Kerroin perheestäni ja halusi sieltäkin osoittaa narsistin. Jatkossa osaan heti ensimmäisestä n-sanasta ottaa etäisyyttä. 

Vierailija
9/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun naisilta kysytään niin vika on muissa. Ei koskaan naisessa itsessään....

Vierailija
10/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti tunnistaa kaltaisensa.

Vierailija
11/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ihminen, joka sanoo toista narsistiksi on oman kokemukseni mukaan lähes aina itse narsisti.

Narsissit ovat kivempia ja vähentää narsistisia oireita. https://veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=narsissi

Vierailija
12/12 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä narsismin täytyy olla yleisempää kuin mitä luullaan. Eihän kaikkia narsisteja ole edes diagnosoitu. Kuka narsisti lähtee tutkituttamaan itseään?

Exäni haukkui minua narsistiksi. En silloin edes ymmärtänyt mitä se tarkoittaa. Vuosia myöhemmin ymmärsin, että exällä itsellä on narsistisia piirteitä useitakin. Todella hankala ihminen. 

Kaikilla ihmisillä on narsistisia PIIRTEITÄ. Ja kuuluukin olla. Sinulla ja minullakin. Narsistiset piirteet on ihan eri asia kuin narsismi.