Kylpylässä käynti on kuin pelaisi Tomb Raideria
Pitää löytää jostain kummallisesta paikasta nappula, jota painamalla alkaa pulputa ilmaa tai suihkuamaan vettä jossain ihan toisessa paikassa...
Kommentit (11)
Mikä saa ihmisen maksamaan siitä, että pääsee kellumaan toisten ihmisten eritteissä. Itselleni viimoånen kerta oli, kun joku päästi pienessä altaassa ripulit veteen ja ihmeteltiin, että mitä nämä kelluvat hiutaleet on... 🤢
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ihmisen maksamaan siitä, että pääsee kellumaan toisten ihmisten eritteissä. Itselleni viimoånen kerta oli, kun joku päästi pienessä altaassa ripulit veteen ja ihmeteltiin, että mitä nämä kelluvat hiutaleet on... 🤢
Mutanaamio! :)
Vierailija kirjoitti:
Ja ne sudet!
saako kylpylässä ampua?
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö
Olen runkannut monessa poreammeessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies tai hmm jokin muu? Lisäsin tuon jonkun muun, koska nämä ajat vaativat.
Oikeastaan mua kiinnostaa, kutkuttiko rouvaani kivasti, kun halusi poreammeessa ykskaks yllättäen suudella, vaikka muuten oltiin oltu aamupäivä riidoissa. Ihmettelin vähän mielen muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies tai hmm jokin muu? Lisäsin tuon jonkun muun, koska nämä ajat vaativat.
Oikeastaan mua kiinnostaa, kutkuttiko rouvaani kivasti, kun halusi poreammeessa ykskaks yllättäen suudella, vaikka muuten oltiin oltu aamupäivä riidoissa. Ihmettelin vähän mielen muutosta.
Eikös ne vedenalaiset paineella "hierovat" vesisuihkut ole juuri tuota harrastusta varten? Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
Moni ei ymmärrä, että myös siellä altaassa on kamerat ja me uimavalvojat nähdään runkkailut sun muut kouhimiset. Tullaan sanomaan asiasta kyllä asiallisesti sitten.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei ymmärrä, että myös siellä altaassa on kamerat ja me uimavalvojat nähdään runkkailut sun muut kouhimiset. Tullaan sanomaan asiasta kyllä asiallisesti sitten.
Tulemme myös mielellämme mukaan. Tyytyväinen asiakas on meille tärkeä.
Toi on ihan totta. Sit kun vielä löytää ne ovien avaukset ja hissit niin on pääsee eteenpäin seuraavalle tasolle😅