Aijjotko ostaa halvinta kaljaa ja kääriä sätkät itse että raha riittää edes välillä ruokaan myös?
Kommentit (13)
En aatellu aloittaa juopottelua ja röökaamista kun en aiemminkaan ole noita harrastanut
Bisukat Virosta. On siitäkin paskamaasta sentään jotain hyötyä.
En polta,joten kummasti säästyy rahaa.
Vierailija kirjoitti:
En koska en polta. Ja kun jätän ruuan pois saan enemmän kaljaa.
En suosittele. Itse jouduin kerran päivystykseen, kun kalium arvot romahtivat. Olin juonut viikko tolkulla aamusta iltaan ja syöminen oli huonoa.
Pulssi oli 150 levossa, verenpaineet melkein 200. Lääkäri sanoi, että tuo johtui syömättömyydestä. Tilanne korjaantui onneksi nopeasti, kun lääkittiin, mutta ei tee enää mieli jättää syömättä.
Alkoholit kannattaa tilata nettikaupoista. Myydäänkö muuten netin kautta tupakkaa halvemmalla?
En aio, en polta enkä juo. Ap on hyvä ja menee takaisin koulun penkille.
Paljonko tuolla tavalla voi säästää ap?
En aijjo. En polta tupakkia, en juo alkkohoolia.
Menkää juopot töihin niin on sitte varaa juoda vaikka konjakkia, eikä tarvii mitään kurapaskaa juoda.
Kokeilin itse työntekoa 90 luvun alussa ja jäin jotenki koukkuun, ei oo kaduttanut.
Nykyään käydään keskimärin 4 kertaa vuodessa vaimon kanssa lomailemassa ulkomailla, keskieuroopassa tai välimeren maissa yleensä, juodaan siellä konjakkia tai hyvää punaviiniä molemmat (sen ruuan kanssa), röökiä ei kyl polteta kun se on ihan sairasta hommaa, harjottelin sitä itse 20 vuotta, sit lopetin.
Mutta Speden oppeja seuratakseen joku voi tietysti tykätä kurjuuden maksimoimisestakin niin kannattaa ehkä just kääriä sätkät itse ja juoda sitä kuraa.
En koska en polta. Ja kun jätän ruuan pois saan enemmän kaljaa.