Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet Tähdet 2024 Official

Vierailija
31.03.2024 |

Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja. 

https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…

Kommentit (3638)

Vierailija
1441/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten Tidjan oli muka saanut 2. vähiten ääniä 😳 Minusta hän on onnistunut tasaisen varmasti kaikissa genreissä. Tykkään hänen makean matalasta soundista ja vibrasta. Outoa, että yleisön mielestä mm. ohutäänisemmät Karma, Sara, Jennika ja Paleface ovat parempia.

Harmitti myös Kaken tippuminen, koska ei hän minusta ollut kuitenkaan ihan huonoin. Kahdessa viime jaksossa (viisut ja iskelmä) on mennyt ihan hyvin. On siellä selvästi kehnompiakin laulajia ja esiintyjiä.

Miksi pitää paljastaa tippuja ennen kuin tvssä näytetään? 

En mä ainakaan edes tajunnut että tuli eri aikaan kun itse lähetys. Tosin en ollut minä joka paljasti.

Vierailija
1442/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä tippui mutta ymmärtäähän sen jos yleisö on enimmäkseen nuoria aikuisia, teinejä ja lapsia. 

Siksi pitäisi palata entiseen äänestystapaan ja live lähetyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ihan hiilenä, kun heidän teinivuosien idolinsa ei olekaan enää kuuminta hottia äänestäjien mielestä 🤣

Vierailija
1444/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa outoa, että putoamisuhan alla ei ollut kumpaakaan huonointa laulajaa, eli Saraa eikä Nooraa.  Olisivat joutaneet pudota kumpainenkin samassa rytäkässä. Riku ja Helena olivat tänään mun suosikit ja Malla myös.

Vierailija
1445/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malla on mielenkiintoinen.

Lauloi tosi hyvin tuon "vasten auringonsiltaa".

Vierailija
1446/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Tidjan ei tippunut. Hänellä on ollut mainioita esityksiä.

Vierailija
1447/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä VıTTUA?! Paras tippuu.

Yksi parhaista tippui.

Eipähän tarvii kattoo enää 👋👋

Vierailija
1448/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Tidjan ei tippunut. Hänellä on ollut mainioita esityksiä.

Hän kuulostaa tahattomasti 90-luvun sketsiviihteeltä, jossa oli ok tehdä pilaa vähemmistöistä. 

Vierailija
1449/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malla on mielenkiintoinen.

Lauloi tosi hyvin tuon "vasten auringonsiltaa".

Sen esitykset ovat aina hyviä. Jännä mimmi.

Vierailija
1450/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä kosketti eniten Rikun esitys <3

Vierailija
1451/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesta aika pas ka ohjelma, älytöntä että vaan paikalla olevs yleisö saa äänestää. Aiemmin oli paljon parempi. 

Vierailija
1452/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakekin oli tänään hyvä. Lauloi ihanan Kirkan biisin mallikkaasti. Alussa oli kyllä aika huono, varsinkin siinä kuumaa bändin biisissä ihan pihalla. Sara ja Noora kuitenkin joka kerta selvästi huonompia kuin Kake ja Jennika myös.

Vierailija
1453/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa outoa, että putoamisuhan alla ei ollut kumpaakaan huonointa laulajaa, eli Saraa eikä Nooraa.  Olisivat joutaneet pudota kumpainenkin samassa rytäkässä. Riku ja Helena olivat tänään mun suosikit ja Malla myös.

Tähän mennenssä Kake ei onnistunut hyvin, mutta tänään oli kyllä niin suvereeni esitys, että pesi kaikki muut. Noora Karma on mielestäni huonoiten pärjännyt, mut en ole kohde yleisöä, enkä äänestä, joten näillä mennnään. Viihdyttävä ja elämyksiä aiheuttanut ilta kuitenkin. Tykkäsin kovasti. Olisin halunnut Kakea kuulla jatkossakin, mutta kuten kerroin, en äänestä, en ole koskaan äänestänyt näissä "laulukilipailuissa."

Vierailija
1454/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan osasyynä se että kakenkin laulu oli niin vanha ettei suurin osa ole sitä koskaan kuullut.

Vierailija
1455/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt näitä sanoja. Ja suosiota tällä  biisillä. Enkä ymmärrä vieläkään. Hannan ääni on hyvä, mutta ei koskettanut.

Oot liian nuori, et ymmärrä syrjähyppyjen suolaa ;)

Vierailija
1456/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malla oli ehdottomasti munkin mielestä illan paras. Ensinnäkin aivan ihana biisi ja  toisekseen, upea esitys. 

Tää oli toinen Mallan esitys peräkkäin josta oon oikeesti tykänny. Viime viikon Loreen-veto ja nyt sit tää Katri Helena. 

Pari ekaa viikkoa oli sellaista sekoilua että katoin et onko Malla aineissa vai muuten vaan sekaisin. 

Mutta onneksi tyyli on muuttunut nyt parin viime viikon aikana vaan parempaan suuntaan. Hyvä Malla, tykkään! 

Vierailija
1457/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten Tidjan oli muka saanut 2. vähiten ääniä 😳 Minusta hän on onnistunut tasaisen varmasti kaikissa genreissä. Tykkään hänen makean matalasta soundista ja vibrasta. Outoa, että yleisön mielestä mm. ohutäänisemmät Karma, Sara, Jennika ja Paleface ovat parempia.

Harmitti myös Kaken tippuminen, koska ei hän minusta ollut kuitenkaan ihan huonoin. Kahdessa viime jaksossa (viisut ja iskelmä) on mennyt ihan hyvin. On siellä selvästi kehnompiakin laulajia ja esiintyjiä.

Miksi pitää paljastaa tippuja ennen kuin tvssä näytetään? 

Pahoittelut. Aloin katsoa ohjelmaa vasta klo 20.30 Ruudusta eli peräti tunnin(!) jäljessä, joten oletin, että jakso oli jo loppunut telkkarista silloin kun pääsin itse loppuun :( Skippasin mainokset ja parit tuomarikommentit, mutten tiennyt niillä voittavan niin paljon aikaa. Luulin oikeasti, että jakso oli päättynyt jo. Ei toistu, lupaan :(

Vierailija
1458/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä tippui mutta ymmärtäähän sen jos yleisö on enimmäkseen nuoria aikuisia, teinejä ja lapsia. 

Yleisössä oli kyllä aika paljon mummoja. 

Vierailija
1459/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kaunis ääni. Jäi mieleen jo silloin, kun voitti Haluatko filmitähdeksi -kisan ihan 6-0 kaikkia wannabe-näyttelijöitä vastaan. Monipuolisesti lahjakas. Jos olisi ollut pitkä blondi, olisi saanut ko. kilpailun palkinnon eli Levottomat 3 -leffan pääosanaisen siskon roolin. Mutta kun ei ollut, tehtiin tyhjästä tyhjänpäiväinen sihteerin rooli parilla replalla. Saija Lentonen taisi sitten saada sen systerin roolin. Tuossa kulminoituu tää saatanan ulkonäkökeskeisyys! Lahjakkuudesta viis.

Kuka? Ai Malla?

Vierailija
1460/3638 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että Kake tippui! Odotin, että tippuja ois ollut Sara tai Noora.

Ketju on lukittu.