Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaa kertaa miehen luona kylässä, tämä heittää yhtäkkiä vaatteet pois ja loukkaantuu kun pyydän pukemaan!

Vierailija
30.03.2024 |

Ollaan tapailtu muutama viikko ja eilen menin ensikertaa kylään hänen luokseen. Tarkoitus ei ollut yökyläillä, vaan käydä päiväsaikaan kahvilla. Istuin olohuoneen sohvalla, kun mies ilmestyy huoneeseen _alasti_ kahvipannu ja kuppi kädessään..

Minä siinä häveliäästi katson poispäin ja pyydän häntä laittamaan vaatteet päälle, perustellen ettei vielä olla niin tuttuja että voitaisiin olla ilkosillaan toistemme seurassa (ei siis ole ollut vielä seksiäkään). Mies ensinnäkin jäi tuijottamaan minua pitkäksi aikaa suu auki.. seisoi vaan siinä nakuna ja tuijotti ikuisuudelta tuntuneen hetken! Toistin, että voisitko pukea ja ehdotin, että voin toki myös poistua jos hän haluaa jatkaa iltaa ilman vaatteita.

Nyt hän on sitten loukkaantunut viestiensä perusteella. On kääntänyt asian päässään niin, että en pidä hänen vartalostaan. Yritin selittää, että alastomuudelle on aikansa sitten kun se on kummallekin luontevaa ja on tehty ns. "alkulämmittelyt" - ei homma toimi niin että yhtäkkiä hypätään nurkan takaa munasillaan. Mutta ei - hän ei ymmärrä!

Jatkaisitko tapailua?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todennut että jaahas, tämmöistä tänään ja juonut ne kahvit kuitenkin, siinähän sitä keskustelun aihetta olis ollut :D

Ja miltä susta tuntuisi jos kulkisit nakuna ja mies käskee pukemaan vaatteet ärsyyntyneenä?

Vierailija
2/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en jatkaisi. 

Töissä käy joskus vähän samalla tavalla. Pyydän riisumaan paidan, ja simsalabim, mies tuleekin alastomana tutkimushuoneeseen. Nopeita ovat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika huono! 

Vierailija
4/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä kuolen nauruun :D

Vierailija
5/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin todennut että jaahas, tämmöistä tänään ja juonut ne kahvit kuitenkin, siinähän sitä keskustelun aihetta olis ollut :D

Ja miltä susta tuntuisi jos kulkisit nakuna ja mies käskee pukemaan vaatteet ärsyyntyneenä?

Normaalit ihmiset eivät kulje nakuna puolituttujen edessä. Nudistit sitten erikseen. 

Vierailija
6/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmaissut toivettani ärtyneenä, vaan kohteliaasti. Saatoin ehkä kuulostaa hieman kiusaantuneelta, koska yllätyin aikalailla, mutta yritin silti pitää itseni koossa ja rauhallisena. En mielestäni ollut ilkeä tai loukkaava, joten en oikein ymmärrä miten mies on voinut käsittää asian noin.

Ap

Vierailija
7/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta teidän jutusta taida tulla mitään. Olette ihan eri planeetoilta!! Sanonta että miehet on Marsista ja naiset Venuksesta pätee nyt tähän.

ja huomautuksena, eikös päiväkahvit nimenomaan usein ole kiertoilmaisu päiväsaikaan tapahtuvalle sukupuolielämälle :D jos tämä oli miehen tapa flirttailla ja kokeilla kepillä jäätä!

Vierailija
8/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tää nyt sitten se tän päivän huonoin? Annan -3/5

Vierailija
9/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää sua joka kerta kun saa tilaisuuden, selkeä narsisti.

Vierailija
10/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ehkä testannut sun huumorintajua ja ei ihan mennyt nappiin. Ehkä ette tulisi sopimaan yhteen kuitenkaan, oisko jotain exhibitionismia vielä. Miks kyselet täältä?

Oot selkeästi järkyttynyt etkä varmaan sit näe miestä oikein viehättävänä, jos et mitään kehua edes antanut.

Vierailija
11/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta en tiedä mutta minulla ei ole tapana yllättää uusia tuttavuuksia alastomuudella kysymättä ensin.

En ole ap.

Vierailija
12/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Neil Straussin kirja "The Game", jossa vastaavanlainen käytös on "pelaajapiireissä" jonkinlainen testi kuinka pitkälle nainen on valmis menemään nopealla kaavalla ja asiaan kuuluu myös tuohtuneen oloinen käytös jos testi ei mene läpi. Voi olla tietysti vain tärähtänyt tapaus ja oon vikaraiteilla arvion kanssa.

Vierailija
13/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko iso vai pieni, lepotilassa vai seisokissa? Onko kuvia? Ilman niitä on vaikea sanoa tähän mitään.

Vierailija
14/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa asioita, jotka todellakin tapahtuivat, ihan oikeasti.

Vierailija
15/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset eivät kulje nakuna puolituttujen edessä. Nudistit sitten erikseen. 

Kaikki ei ole ihan tavallisia ja "normaaleja". Kyllä mä olisin ottanut huumorilla ja ne kahvit vetänyt vaikka tilanne melko absurdi oliskin. Oishan siinä voinut myös todeta sen, että nyt ollaan aika erilaisia.

Oon mä alastomia miehiä ennenkin nähnyt.

Vierailija
16/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi alkoi varmaan J-kirjaimella. Jos ei niin ihmettelen. 

Vierailija
17/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta teidän jutusta taida tulla mitään. Olette ihan eri planeetoilta!! Sanonta että miehet on Marsista ja naiset Venuksesta pätee nyt tähän.

ja huomautuksena, eikös päiväkahvit nimenomaan usein ole kiertoilmaisu päiväsaikaan tapahtuvalle sukupuolielämälle :D jos tämä oli miehen tapa flirttailla ja kokeilla kepillä jäätä!

Tämä. Totta kai oli alusta asti hänelle selvää, että sinne mennään parittelemaan. Siksi miehet naisten seuraa yrittävät sietää.

Vierailija
18/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn asiaa täältä, koska jahkailen sen kanssa, että olenko liian tiukkis. Tokihan alastomuus kuuluu suomalaiseen kulttuuriin, mutta kun nyt oli kyse ihan muusta kuin saunomisesta tai avantouinnista! Tarkoitus oli aidosti arkivaatteita tyylikkäämmissä treffivaatteissa juoda kahvia ja tehdä yhdessä kotiesittely mukavia jutellen. En todellakaan odottanut miehen tekevän jotain tuollaista ja pelästyin. Halusin kokeilla josko täällä oltaisiin kanssani samoilla aaltopituuksilla vaiko kenties puolustettaisiinkin miehen toimintaa.

Ap

Vierailija
19/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko edes kyse miehestä, vai jostain alle 3-kymppisestä?

Vierailija
20/76 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä tuollaista tekisi, mutta JOS tekisin ja se menisikin kuvatulla tavalla käteen, niin en minä mitään loukkaantunutta alkaisi esittää. Se tässä miehessä minua eniten jurppii.

Olisi vetänyt vaatteet niskaan, pyytänyt anteeksi ja häipynyt naisen elämästä, niin se olisi jonkinlainen kunniallinen seppuku tuon päätteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme