Kurkkaatteko koskaan kylässä vessan pelikaappiin tai likapyykkikoppaan?
Kommentit (35)
Juu,olen tupatarkastaja. Tarkistan myös onko roskat lajiteltu oikein.
En. Ei kiinnosta. Enkä voisi olla niin röyhkeä, että tutkisin paikkoja, kodissa, johon minut on kutsuttu vierasksi.
Itse kuvaan ne aina kännykällä ja katselen sitten vasta kotona tarkemmin.
AP vissiin kurkistelee, koska tuli mieleen kysellä muidenkin pölhöilyistä. Älä enää tee niin ap, se ei ole ollenkaan sopivaa. Jätä toisten kaapit rauhaan.
Tapailin kerran miestä, joka osoittautui kunnon kyyläksi. Kun menin vessaan, kuulin miten hän kolisteli kaappejani olohuoneessa.
En. En ole niin utelias kuin naiset ovat että pääsee juoruilemaan muille asioita mitä ei itselle kuulu millään tapaa.
Ihan näin yleisesti kuinka sairas pitää olla että tutkii toisen ihmisen likapyykkejä?
Tapana on hieman pesukoneeseen heitettyjä alushousuja nuuhkia, joskus vien mukanani yhdet.
En koskaan. Ok, WC paperia olen joskus kaapista etsinyt jos loppunut.
Likavaatekoriin kurkkaan jos sieltä sattuisi sexyt pikkarit löytymään. (En sukulaisten luona)
Kyllä minä pelikaappiin katson, että olisiko siellä mukavaia lautapelejä, vaikka Monopoli.
En pelikaappiin enkä myöskään peilikaappiin. Riittää omat kaapit kaappiinkurkistusuteliaisuuden tyydyttämiseen. En keksi yhtäkään syytä pöyhiä toisten likapyykkejä.