Mitä tehdä ihastuksen kanssa
Ollaan samassa työpaikkassa ja tehdään monesti tuntikausia kahdestaan töitä, etänä tosin.
Ulkonäkö ei hänelle ole kummoinen ja kaöjuuntuukin kovaa vauhtia mutta hänen ajatukset ja meidän keskustelut ovat niin ihania. Hän on älykkäin tuntemani mies.
Vaikeaa tästä tekee se että hän on noin 10 vuotta vanhempi, itse olen 31, ja hänellä on lapsia. En usko että on kuitenkaan parisuhteessa. Minulla on jokin on/off parisuhde oman ikäisen tyypin kanssa jotta voin asua hänen luonaan ilmaiseksi.
Kommentit (7)
No mitä itse haluaisit tehdä hänen kanssaan? Muuttaa yhteen, vai seukkailla vaan, jutella, panna...?
Vierailija kirjoitti:
No mitä itse haluaisit tehdä hänen kanssaan? Muuttaa yhteen, vai seukkailla vaan, jutella, panna...?
En tiedä vielä. Yhteenmuutto voisi muuten olla mukavaa mutten haluaisi lasten kanssa olla tekemisissä.
Ei taida kellään olla oikeita vinkkejä miten etenisin?
No on, ensinnäkin lopeta se nykyisen hyväksikäyttö ja toisekseen älä sotke työkaverinelämää ja kolmanneksi kasva aikuiseksi ja ota vastuu omista tekemisistäsi. Tuolla elämisen tyylillä pilaat monen ihmisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
No on, ensinnäkin lopeta se nykyisen hyväksikäyttö ja toisekseen älä sotke työkaverinelämää ja kolmanneksi kasva aikuiseksi ja ota vastuu omista tekemisistäsi. Tuolla elämisen tyylillä pilaat monen ihmisen elämän.
No ei ollu kunnon vinkkejä sulla
Miehenä neuvon että avaat suus ja sanot mitä sulla on mielessä.
Eikö kellää oo vinkkejä mitä tehdä?