Tokmannin 2 kilon karkkiVASU, mitä järkeä syöttää penskoille 2 kiloa karkkia koska TIEDÄN että se vasu ei riitä viikkoa!
Tokmannin 2 kilon karkkiVASU, mitä järkeä syöttää penskoille 2 kiloa karkkia koska TIEDÄN että se vasu ei riitä viikkoa!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P u p p a ?
Herramme Puppa👴🏻💜 on Vauvapalstan viisain ja arvokkain ylijumala, ja joka hänen nimeään halventaa, sietää joutua synkimpään Helvettiin. Puppa👴🏻💜 on ikuinen, Puppa👴🏻💜 on rakas. 👴🏻🙏🏻
Just joo. Pyh ja nah.
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴🏼🥳 tunkeutui sikalaan, yhtyi karjuun ja ajoi ojaan 🚗🐷
Ai kauhee 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa näiden terveydenhuoltomenot 🤷
Ketju koskee karkkivasua, ei terveydenhuoltoa.
Mä odotan koska saa 10 litran suklaaämpärin. Siitä voi aina lohkaista palasen kun haluaa suklaata. Vaikea sanoa kauanko se riittäisi kun en ole kokeillut. Tässä voisi nyt joku kauppias auttaa miestä.
M.54
Tokmannin...eli käyt siis Tokmannilla?
Huutista 😁
Mä en edes tiedä tätä juttua mutta tulee heti mieleen jostain Tokmannin suuresta karkkiastiasta sellaiset 99.9% lisäaineita, säilöntäaineita ja väriaineita sisältäviä jätteitä, joita "karkki" nimellä kutsutaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tiedä tätä juttua mutta tulee heti mieleen jostain Tokmannin suuresta karkkiastiasta sellaiset 99.9% lisäaineita, säilöntäaineita ja väriaineita sisältäviä jätteitä, joita "karkki" nimellä kutsutaan?
Tuo koskee käytännössä kaikkia karkkeja, pl. erittäin korkean suklaapitoisuuden vähäsokerinen tumma suklaa.
Päästään viallisella on taas ilon hetki. Vasu-sana tuottaa suurta mielihyvää ja tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
PUPPAAAAAAAA
Näinhän se menee 🥳👴🏻🥩
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa näiden terveydenhuoltomenot 🤷
Siis keiden?
Mikä on vasu?