Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruoka ja eläimet on oikeasti ainoat mistä saan nautintoa. Ihan hyvin voisin syödä itseni hirveän kokoiseksi.

Vierailija
29.03.2024 |

Onneksi minulla on kriittinen suhde itseeni, joten en ole syönyt aivan mahdottomaan kuntoon. Ylipainoa siis on mutta helposti tällä tunteella ruokaan ja halulla voisi olla reilusti enemmänkin. Niinpä pidän runsaasti paastopäiviä, että saan välillä syödä ihanaa roskaruokaa oikein kunnolla. 

Olisi ihan unelma saada joka päivä jotain pikaruokaa, ravintolasta ruokaa, syödä ihan kaikkea mitä mieli tekee. 

Ah. Rakastan ruokaa. Olen tosi itsetuhoinenkin niin olen miettinyt, että jos haluan kuolla niin syön ensin monta viikkoa moskaa ja sitten lähden omin avuin. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itsehän elän syödäkseni ja ajattelen paljon ruokaa valveillaoloajastani. Mutta sen ei tarvitse tarkoittaa automaattisesti lihavuutta. Ruoasta voi nauttia lihomatta. Pitää annoskoot kohtuullisina ja arkiruoan terveellisenä. Hyvä haaste on saada arkiruosta herkullista mutta kevyttä. Tykkään myös liikkua paljon joten sekin auttaa asiaa. Viikonloppuisin annan itselleni luvan syödä hieman epäterveellisemmin, mutta palaan sitten heti ruotuun. Ei jää edes hyvä olo jos on mässäillyt liikaa.

Vierailija
2/3 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et syö niitä eläimiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin olis ihana saada juustohampurilainen, ai että. En kuitenkaan saa. Ap