Suosituin kappale koulun discossa, kun olit 13~14v?
Rappiolla, Hassisen kone. Soi ainakin 5 kertaa samana iltana.
t. Vanha
Kommentit (90)
Bat &Ryyd: Ehtaa tavaraa. Siis ihan oikeasti repeatilla ja kaikkia nauratti.
Itse pidin sitä idioottimaisena-ehkä oli huono huumorintaju - tai hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä kyllä oikein discoa ole, mutta
Tina Turner - The Best
Alice Cooper - Poison
Nyt kun muistelin niin olihan sitä "discompaakin" eli
Kaoma -Lambada
Technotronic - Pump up the Jam
Jotenkin vaan kuvittelin nämä ihan eri vuodelle enkä edes osaa sanoa että aiemmaksiko vaiko myöhäisemmäksi. Tuntuu että aika meni tuolloin tosi hitaasti ja vuosi kesti iäisyyden.
Ja joo, se Alannah Myleskin soi samoihin aikoihin eli se Black Velvet. Vitsit silloin tehtiin kyllä hyviä kappaleita.
Sex Pistols Maukka Perusjätkä Pelle Miljoona, Eppu Normaali Ratsia
Pääsivätkö myös ne kilteimmät pojat mukaan discoon juhlimaan ja pitämään hauskaa? 🥺
Muistan etäisesti kun koulun diskossa soitettiin jonkun tyttöbändin biisiä, jossa laulettiin roviosta.
I'll never be Maria Magdaleeeenaa...
Leiridisco ja Abban Gimme Gimme Gimme. Oli uusi kappale silloin.
Ollessani tuon ikäinen ei vielä Disco-sanaa oltu keksittykään. Jotain konvia taisi olla, mutta en koskaan käynyt. Tuhmat tytöt diggasivat Paul Ankaa ja Ricky Nelsonia ja Richie Walens, vai miten se kirjotetaan. Minäkin kuuntelin niitä kotona isoveljen savikiekolta.😻
En kyllä tiedä, ei niissä minun musiikkia soitettu joten en käynyt diskoissa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan etäisesti kun koulun diskossa soitettiin jonkun tyttöbändin biisiä, jossa laulettiin roviosta.
Mua polttaa liekit rovion "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua polttaa liekit rovion "
Gimmel siis yhtye =)
Vierailija kirjoitti:
Scatmanin se jokin. Muita suosittuja oli Nylon Beat, Movetron ja Barbie Girl, kaikki sellaiset ysärin alkupuolen kuumimmat radiohitit. Mikähän biisi oli se, johon kuului jokin tanssi, se oli varmasti suosituin.
Macarena
Diskoa koulussa? Ei meillä vaan. Päivät opiskeltiin ja illalla sai lähteä yleisöluennoille yliopistoon opettajan mukana, jos oli lupalappu vanhemmilta/huoltajilta.
Barbara Streisand: Woman in love
Billy Joel: Honesty
Jos jompikumpi tuli Hurriganesin tai Sladen jälkeen, slovari finninaaman kanssa, vain jos oli toisesta koulusta. Joku häpeä siihen liittyi.
Popeda kuulat sekaisin