Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäkestoinen seksisuhde

Vierailija
28.03.2024 |

Minulla on ollut vuosia miehen kanssa suhde, jossa nähdään vain sänkyhommien merkeissä. Hellää läheisyyttä sekä kunnon panoa. Olen miettinyt että samanlaista suhdetta tuskin kovin helposti löytäisin. Uskon että netistä seksiseuraa hakevat miehet usein käyvät kerran tai kaksi ja sitten etsitään jo uutta kukkaa. Eivätkä ole samalla tavalla kunnollisia että voi luottaa, ettei seksitautia tule.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt ollut seksisuhde varatun miehen kanssa 8 kuukauden ajan. Pelkään, että en löydä yhtä hyvää petikumppania. Mies on opettanut mut niin hyvälle, että vaatimukset seksin suhteen on korkealla. Enkä muutenkaan huoli petikumppaniksi ketä tahansa vaan kyllä miehen pitää myös ulkoisesti mua viehättä. Enkä halua mitään tyhmää, ilkeää tms. miestä edes pelkkään seksiin. 

Parisuhteeseen mulla ei ole nyt kovin suurta hinkua, mutta olisi se kiva vielä joku päivä löytää joku. Tätä varattua en huolisi koska en voisi luottaa häneen.

...ja koko elämänsä sinkkuna ollutta et huolisi koska eihän semmoinen osaa sängyssä mitään, eikö niin? Retku, mutta hyvää seksiä= saa pesää. Luotettava, mutta kokematon= vetäkööt käteensä niin kuin tähänkin as

Siis mitä ihmettä sä itse oikein keuhkoat??? Mitä hiton merkitystä sillä oli minkään kanssa, että en tätä varattua miestä huolisi parisuhteeseen? Siis mitä ihmeen aivopierulogiikkaa sulla oikein on?! 

Mulle auotaan päätä kun suostu huilimaan ketä vain ja puolustan itseäni ja mun itsemääräämisoikeutta. 

Vierailija
22/24 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt ollut seksisuhde varatun miehen kanssa 8 kuukauden ajan. Pelkään, että en löydä yhtä hyvää petikumppania. Mies on opettanut mut niin hyvälle, että vaatimukset seksin suhteen on korkealla. Enkä muutenkaan huoli petikumppaniksi ketä tahansa vaan kyllä miehen pitää myös ulkoisesti mua viehättä. Enkä halua mitään tyhmää, ilkeää tms. miestä edes pelkkään seksiin. 

Parisuhteeseen mulla ei ole nyt kovin suurta hinkua, mutta olisi se kiva vielä joku päivä löytää joku. Tätä varattua en huolisi koska en voisi luottaa häneen.

sä olet täysin sokea itsellesi, olet suhteessa varattuun mieheen, etkä näe siinä mitää? no jos lusikalla on annettu, ei kauhalla voi vaatia!

Mitä säkin siinä uliset. Sulle ei kyllä ole paljoa annettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla vain se sellainen, oikeamielentila päällä kun ihmisten välisestä seksistä, täysin normaalin luonnollisesta ja terveestä hyvästä seksuaalisesta toiminnasta, on kyse. Enkä pientä etkoilua alkuun, jokaiselle sopivasti, sopiva annos käynnistää kyllä aina koneen oli kyseessä sitten kokenut kokija tai vasta ensilentojaan tekevä; aikuisten leikkiä vaan!

Ja jokaisella himolla, himokkaalla teolla, on aina ne jälkilöylynsä, niin siinä hyvässä kuin siinä toisessa, ja se on hyvä kuitenkin muistaa, jokainen tahollaan kun tekee tekoja mitä haluaa, tai ottaa niitä vastaan.

Vierailija
24/24 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisten kanssa keskustelu on aika turhaa. Vain oma mielipide merkitsee. Näitä on palstalla muutama kappale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän