Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada lapsi syömään parsakaalia?

Vierailija
28.03.2024 |

Olen 42-vuotias yksinhuoltaja Kempeleestä ja lapseni ei suostu syömään parsakaalia, vaikka se on minun lempiruokani. Auttakaa!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperolle annetaan al denteksi keitetty parsakaali käteen. Alkaa järsiä sitä tohkeissaan ilman mitään nyrpistelyjä.

Vierailija
22/33 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että se on terveellistä.

Sano, että se on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pitää kiinni ja toinen survoo suuhun.

Vierailija
24/33 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötöt lapselle muuta kuin parsakaalia.

Vierailija
25/33 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voita päälle.

Vierailija
26/33 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että näitä ei riitä kaikille, vain äidille riittää. Näitä syömällä näkee seinien läpi ja saa supervoimat, voittaa kaikki ihmemiehet ja alienit tuosta vaan. Mutta sori, et saa syödä. Jätä kaappiin pieni pala ansaksi, voi salaa syödä.

Vierailija
27/33 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsakaali on kuin anaaliseksi. Jos on lapsena pakotettu niin ei aikuisenakaan maistu.

Vierailija
28/33 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
29/33 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen ihan pakko syödä juuri parsakaalia? Toki on hyvä laittaa maistamaan vaikka eri tavoin valmistettuna jos sattuisikin maistumaan, mutta jos se lapsi syö muuten kasviksia, niin en ymmärrä miksi pitäisi pakottaa syömään sitä yhtä josta ei pidä. Aikuisillakin on ruokia joista eivät pidä eivätkä syö, miksi lapsi pitää pakottaa syömään yhtä asiaa jota ei halua syödä? 

Vierailija
30/33 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Isona syö niitä. Sun pitää itse syödä parsakaalit ja muut. Ja yrittää saada tuuletettua se haju äkkiä pois. Ovet kiinni muihin huoneisiin. Juusto voi tuoda makua parsakaaliin ja pieni suolaus, ei liikaa. On muutakin vihreää lapselle.

Vierailija
31/33 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sen ihan pakko syödä juuri parsakaalia? Toki on hyvä laittaa maistamaan vaikka eri tavoin valmistettuna jos sattuisikin maistumaan, mutta jos se lapsi syö muuten kasviksia, niin en ymmärrä miksi pitäisi pakottaa syömään sitä yhtä josta ei pidä. Aikuisillakin on ruokia joista eivät pidä eivätkä syö, miksi lapsi pitää pakottaa syömään yhtä asiaa jota ei halua syödä? 

No kun neuvolantäti käskee.

Vierailija
32/33 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen nainen on kyllä oikeassa. Itse 62 ja minut kasvatettiin parsakaalin kautta ja pakottamalla. Olen kohtelias nainen nykyään. Lapselle kuria voi teitä tietämättömiä! Minulla on nyt itsellänikin 4 ihanaa aikuista lastani, jotka ovat onnellisia että heillä on tälläinen äiti. He ovat kaikkiruokaisia nyt.

Vierailija
33/33 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain aina valita joko parsakaalin tai remmin, ja lähes joka kerta valitsin parsakaalin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi