Miehen kanssa muutto yhteen
Täälä väitetään että miehen kanssa ei kannata muuttaa yhteen jos ei olla naimisissa. Jos pariskunta on naimisissa, mies yrittää saada suhteen toimimaan koska on sitä painetta myös ulkopuolelta kun on sitouduttu julkisesti. Miehet näkee yhteen muuton ilman sitoutumista sellaisena mahdollisuutena "testi ajaa" ennen avioliittoa tai aviolittoa lykätessään, samalla kun korjaa "testi ajon" mehukkaat hyödyt. Pitääköhän paikkaansa?
Kommentit (9)
Minä en keksi naisena yhtään syytä miksi haluaisin naimisiin. Tavoite on suhde, joka ei vaadi ulkopuolista painetta pysyäkseen kasassa o.O
Vierailija kirjoitti:
Minä en keksi naisena yhtään syytä miksi haluaisin naimisiin. Tavoite on suhde, joka ei vaadi ulkopuolista painetta pysyäkseen kasassa o.O
Ja onhan se järkevää kokeilla sujuuko yhteiselo jaetussa kodissa, ennen liiton sitomista. Jos ei tarkkaan pohdi, on avioliitto aivan sama, sen voi purkaa heti hääyön jälkeen.
Aloituksesta päätellen sä oot mehukkaat hyödyt narauttanut jo auki...
Avoliitosta on helpompaa lähteä. Tämä voi joskus olla huono juttu, mutta usein hyväkin. Tiedä hänest!
Ehkä naimisiin menoa tärkeämpi asia olisi mielestäni se, että ei muuta miehen asuntoon vaan että etsitään yhteinen koti.
Vierailija kirjoitti:
Avoliitosta on helpompaa lähteä. Tämä voi joskus olla huono juttu, mutta usein hyväkin. Tiedä hänest!
Millä lailla "helpompi lähteä"? Luulen sen sattuvan ihan yhtä paljon kuin avioeronkin. Minulle avoliittokin olisi ollut elämänmittainen "tiimi", kuten nyt on ollut avioliittoni. Kevyin perustein ei kannata avoliittoonkaan mennä.
Hanki ensin oma asunto, laita se vuokralle ja sitten voit muuttaa äijän kanssa yhteen. Jos avioidut, teet avioehto missä rajaat avio- oikeuden sinun omaisuutesi pois.
Parisuhde, on kahden ihmisen päätös elää miten heille sopii parhaiten. Keskustelkaa asiasta keskenään. Te siinä olette, ei muut.
Yhdyssanat