Paljonko laihtuu , jos juo pullon skumppaa päivässä?
Kommentit (8)
Paljon ja laihduttaminen on ihanaa pikkuhiprakassa. Terveydestä viis. Satsaa kuitenkin samppanjaan, niin on hienompaa.
Tarkoittaa 525kCal dieettiä että aika nopeasti laihdut kyllä anemian säestämänä. 2-3 pulloa voisi olla sellainen hyvä annos? Eikä vi-tuttaiskaan niin paljon se nälkä?
Vierailija kirjoitti:
Paljon ja laihduttaminen on ihanaa pikkuhiprakassa. Terveydestä viis. Satsaa kuitenkin samppanjaan, niin on hienompaa.
Shampanjassa ei tahdo olla edes 500kCal / puteli ellei sitten ota Magnumpulloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuohuviinissä on 70-80kcal per desilitra eli kyllä yhdessä 750ml pullossa on yli 500kcal.
Pullollisessa on 500-600 kilokaloria, joten eiköhän sillä nopsaan lähtisi 1-2 kiloa viikossa. Pullo samppakaljaa päivässä olisi todellinen VLCD dieetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuohuviinissä on 70-80kcal per desilitra eli kyllä yhdessä 750ml pullossa on yli 500kcal.
Niinpä ja Champagnessa vähemmän koska ei niin paljon jäännössokeria!
Vierailija kirjoitti:
Skumpasshan on paljon kaloreita, mutta luulen että tuolla tyylillä kyllä laihtuu reippaastikin, jos pitkään jatkaa. Samalla tulee sitten puutostiloja, mutta jos ne eivät haittaa niin mikäpä siinä. Muistahan juoda vettä riittävästi. Rasvamaksasta on kai turha puhua mitään.
Painan 68 kg..ei kai mulle mitään rasvamaksaa tuu?
Oon suurimmaks osaks lihasta
Skumpasshan on paljon kaloreita, mutta luulen että tuolla tyylillä kyllä laihtuu reippaastikin, jos pitkään jatkaa. Samalla tulee sitten puutostiloja, mutta jos ne eivät haittaa niin mikäpä siinä. Muistahan juoda vettä riittävästi. Rasvamaksasta on kai turha puhua mitään.