Unelmien vaimomatskua: Emma Krupula, 25, metsästää ja kalastaa oman ruokansa
Keväällä Krupula kulkee porotokan mukana Sevettijärvellä kalastaen omat kalansa. Alkukesään tullessa on aika tehdä puutyöt ja kerätä parkkia käsitöitä varten. Kesä kuluu marjoja ja kasveja keräillen ruuaksi ja lääkeaineiksi. Syksy taas on otollista aikaa nostaa puunjuuria käsitöitä varten ja kerätä sieniä.
Ennen talven tuloa vapaa-aika menee porotöissä ja hirvimetsällä. Kaikki tämä on tehtävä, jotta pärjää jälleen seuraavaan vuoteen.
Ei mikään turha instamuija.
Kommentit (12)
libidon lie luonnollinen ja luonto lisää erotiikkaa. mitä enempi kaupungissa sitä enempi ongelmia.
Omat kalat on aina kalastettu, lihat hirvistä lähtien metsästetty vaimon kanssa. Marjat, sienet metsästä, sekä paljon kasvatetaan itse kasvimaalla ja säilötään. City ihminen on vain erkaantunut todellisuudesta. Rahan säästönäkin paljon kun vähäsen viitsii nähdä vaivaa. Puutkin yhdessä metsästä haemme ja sähköön menee vähän vuodessa. Puuhella lämmittää ja keittää ruuat. R&S 32/33v.
Pelkkä vaimomatsku ei oikeuta paikkaan seksipalstalla.
Millainen vulva Emmalla on? Ulkonevat sisemmät häpyhuulet vai viivapillu?
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ei taida olla naiselle juurikaan hyötyä. Käyttät kaiken aikasi vain pillun katseluun. Se on naiselle yhtä tyhjän kanssa tai oikeastaan pinnallisena vielä huonompi.
Sori, ei käy mulle. Sukunimi liian lähellä krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Sori, ei käy mulle. Sukunimi liian lähellä krapulaa.
Krupula on kiinnostava sukunimi. Sen takana varmaan jokin ruotsin kielen sana. Mikähän olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ei taida olla naiselle juurikaan hyötyä. Käyttät kaiken aikasi vain pillun katseluun. Se on naiselle yhtä tyhjän kanssa tai oikeastaan pinnallisena vielä huonompi.
Nyt ei ole kyse minusta vaan Emman kontribuutiosta Seksi-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Instamuija hyvinni.
Ok. Sopii siis hyvin tänne seksipalstalle. Miksi hän ui yksin uimapuvussa eikä alasti kuten normaalit?
Onks tän mimmin veli se Hemmo Krapula
makunsa jokaisella, mä en tykkää mistään naispuolisesta eräjormasta, varmaan alapää kunnon pöheikkökin!
Ja mies pelaa kotona leikkaa pieruverkkareissa