Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille itkit viimeksi?

Vierailija
26.03.2024 |

Kaipaisin tänään entistä miestäni. Rakkaus ei ole koskaan kuollut, vaikka suhde kävi mahdottomaksi.

Ikävä itkettää. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti en muista. Aina joskus nousee kyynel pintaan mutta en oikeastaan osaa enää itkeä. Helpottaisi ihan hirveästi jos osaisin.

Vierailija
22/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kun näin hauraan ja vanhan isäni, hän kumarassa kulki, harmaahapsinen isäni, hän kaikkensa meille lapsille nuorena antoi ja se surettaa minua niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, olen pohojammaalta.. itken liian usein. Alue kertonee miksi.

Vierailija
24/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä itketä eikä naureta kun on ketipinor lääkitys.

Vierailija
25/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itken jo nyt kun tiedän, että pääsen pian mökin lämpimän vastaanoton kainaloon, mökki antaa luvan rakastaa luontoa, hiljaisuutta, ikkunanäkymän kauneutta järvelle, sydän on itkevä kun pääsen kesäaamuna kahville ulos ja illalla myös. Mökin seinien sisällä on turvapaikkani verraton, mökkirakas on monta surun ja ilon itkuani kuullut ja nähnyt. Itken kun joudun syksyllä hyvästelemään rakkaan mökkini joka jää metsän laitaan yksinään taistelemaan talvea ja kylmyyttä vastaan ja kaikki keltaiset varisevat lehdet leijailevat sen surukaihoisan katon päälle.

Voisin varmasti mökillä paremmin kuin kotonani juuri nyt. 

Ap

Vierailija
26/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on geenejä kaikkiin täällä jo lueteltuihin paikkoihin. Ilmankos. 

Ap

Vierailija
27/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2005 kun avopuoliso häipyi toisen matkaan. 

Vierailija
28/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen. Läheisiäni suren. Äitiä joka ei tiedä aikaa ei paikkaa. Muistisairaus on loppusuoralla, liekö kesää näkee. Tytärtäni jolla on sydänsairaus, saadaanko hidastettua kardiomyopatian etenemistä. 

Vierailija
29/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Apua.... otan osaa :'D voi ei

Vierailija
30/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi eilen. Läheisiäni suren. Äitiä joka ei tiedä aikaa ei paikkaa. Muistisairaus on loppusuoralla, liekö kesää näkee. Tytärtäni jolla on sydänsairaus, saadaanko hidastettua kardiomyopatian etenemistä. 

<3

Vierailija
31/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itkenyt, mutta tippa meinasi tulla linssiin, kun eläinlääkärin odotustilassa näytti siltä, että joillakin minulle tuntemattomilla ihmisillä oli jäähyväisten aika. Yritin sitten keskittyä muuhun, etten ala ilman syytä kyynelehtimään siellä. Sitä kun huomaa kaikki tuommoiset kauempanakin tapahtuvat asiat. 

Vierailija
32/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nieleskelin itkua kun näin kilometrejä pitkän leipäjonon. Jotenkin nyt iski erityisen lujaa, vaikka olen nähnyt Myllypuron jonon aiemminkin. Kyllä se hiljaiseksi vetää.

Vierailija
33/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2005 kun avopuoliso häipyi toisen matkaan. 

youtube.Kaseva/Tyhjää.

Vierailija
34/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkin kun näin hauraan ja vanhan isäni, hän kumarassa kulki, harmaahapsinen isäni, hän kaikkensa meille lapsille nuorena antoi ja se surettaa minua niin...

Kuitenkin tiedostat tuon. Voi niitä määriä ihmisiä jotka ottavat vanhempansa avun itsestäänselvyytenä. Sinä olet harvinaisen viisas ja selkeästi kiitollinen vaikka se sinua nyt harmittaakin. Olethan kertonut mitä tunnet isääsi kohtaan? Olen liian monesti kuullut jommankumman vanhemman poismenon jälkeen omaisen sanovan: olisi pitänyt kertoa sillon kun hän oli vielä elossa...

Vierailija
35/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aikoihin. Kun lapseni laittoi minuun ja mieheeni  välit poikki . Ilman varsinaista syytä.  Oikeestaan noin olisin voinut tehdä MINÄ !  Eikä päinvastoin. 

Aikuinen lapseni käyttäytyy minua ja isäänsä kohtaan usein hyvin töykeästi ja epäkunnioittavasti.  Tiuskahteli, äksyili ja  oli ilkeä. 

Joskus pahoitin mieleni hänen puhelunsa jälkeen.  En ymmärrä  enkä tiedä miksi.  Kunnes hän käyttäytyi taas hyvin ilkeästi,  minä  lopulta   sanoin  : Mitä tämä on ?  Ja muuta vastaavaa....  No, ei olis  kannattanut.  Koska lopetti  puhelun, löi luurin korvaani. Eikä sen jälkeen ole vastannut minun viesteihini.

Emme ole koskaan puuttuneet heidän asioihinsa , kun heistä tuli täysikäisiä,    emmekä ole neuvoneet tai kommentoineet heidän  tekemisiään,  elleivät he ole KYSYNEET. 

Ja silti. Näin kävi. 

Vierailija
36/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään nieleskelin itkua kun näin kilometrejä pitkän leipäjonon. Jotenkin nyt iski erityisen lujaa, vaikka olen nähnyt Myllypuron jonon aiemminkin. Kyllä se hiljaiseksi vetää.

Kuulostaa varmaan tekopyhältä ja siltä minusta tuntuukin, ei ole tällä hetkellä huolta taloudellisesti pärjäämisestä.

Vierailija
37/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären teatteriryhmän esityksessä. Oli huippu.

Vierailija
38/38 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Apua.... otan osaa :'D voi ei

Nyt ymmärrät...lisää tuohon itänaapuri ja Pohjois-Karjala. 

Ap (joka voi jo paremmin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän