Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pompiin ale%?

19.01.2007 |

Onko kellään tietos mikä on pompiin aleprosentti tänään. Pääsisin ostoksille ilman lapsia ja mietin mennäkö kaupunkinn vain jonnekin muualle. Joko tuolla on prosentit kasvaneet.

ja Kampin Timberland mainosti Hesarissa että kaikki -50%, onkohan sielläkään mitään enää jäljellä, lähinnä kenkiä tai sitten pieniä miesten vaatteita tuolle teinille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eilen POmpiissa vaatteet -40% ja osa kengistä -50%.Melko paljon oli vielä vaatteita jäljellä mutta en itse jaksanut mennä valkkaamaan.Itse nimittäin hankin jo " pienillä aleprosenteilla" juuri ne vaatteet joita halusin ja loppualessa saatan käydä vain katsomassa onko mitään kokoja jäljellä:)

Timberlandilla en valitettavasti käynyt.PO.Pissa Kampissa oli vielä melko paljon vaatteita jäljellä ja lähes kaikki oli alennettu, suurin osa -50%.Gantilla lasten vaatteita oli enää tosi vähän.

Sellossa sitä vastoin oli PO.P jo melko tyhjä, Bobossa enää tosi vähän vaatteita jäljellä ja suurin osa vain -30% joten esim. Timberlandin vaatteille jäi melko paljon hintaa.

En tiedä auttoiko tämä sekava sepustus sinua mutta näin siis eilen:)

Vierailija
2/3 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä täytyy kuitenkin mennä keskustaan. Olenhan minäkin jo vaikka mitä ostellut, nyt vaan kyttään noita isompia aleprosentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyselin koska pompiissa aleprosentti suurenee. No myyjä sanoi, että huomenna, mutta myi minulle jo tänään puoleenhintaan kun valitin etten pääse huomenna

Joten siis huomenn apitäisi olla -50%