Pääsettekö muut Kelan sivuille, mä en, taitaa olla taas kaatunu
Kommentit (20)
Itänaapurin hyökkäys sivuille menossa.
Pääsin hoitamaan asiani hieman yli kahdeksan, mutta silloinkin ruudulle tuli teksti tekninen häiriö.Ei kuitenkaan vaikuttanut asiointiini.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin aiemmin tänään. Jännitän, ehtikö eka työkkäri tulla ennen pääsiäistä. Hyvin epämääräistä tietoa käsittelystä.
Et ole töihin ajatellut mennä.
Juuri äsken kävin sivuilla S-Pankki kautta. Mutta sivulla oli punainen häiriö-teksti.
Venäläiset hakkerit tappaa suomalaiset köyhät nälkään.
Selvinnee keltaisen lehdistön sivuilta missä vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin aiemmin tänään. Jännitän, ehtikö eka työkkäri tulla ennen pääsiäistä. Hyvin epämääräistä tietoa käsittelystä.
Et ole töihin ajatellut mennä.
Hölmö! Jos jää työttömäksi, niin kaiketi on oikeus hakea työttömyyskorvausta! -ap
En ole kokeillut. Ei ole tarvis. Hoidan itse omilla tienatuilla rahoilla elämisen
Vattu, täällä on idioottia sakkia! Ikäänkuin määräaikaisen työsuhteen loppunen olisi suuri rikos!
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut. Ei ole tarvis. Hoidan itse omilla tienatuilla rahoilla elämisen
Kiinnostaa silti availla kela ketjui?
Vierailija kirjoitti:
Vattu, täällä on idioottia sakkia! Ikäänkuin määräaikaisen työsuhteen loppunen olisi suuri rikos!
Myös työpaikan vaihtaminen on ikään kuin rikos, ammattialan myöskin. Sivutyön tekeminen on rikos, oman taloudellisen tilanteen parantaminen on rikos. Kun määräaikainen työ on päättynyt ja ottaa muualta työn vastaan niin sekin on ikään kuin rikos. Pitäisi vaan vuosiksi jäädä hengailemaan tekemättä mitään sen sijaan, että ottaa uuden työpaikan vastaan ja vieläpä eri ammattialalta ja eri työnantajalta. Useamman työn tekeminen yhtäaikaa sekin on ikään kuin rikos samoin jos sattuu tykkäämään omasta työstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa silti availla kela ketjui?
Tottakai. Huvitan itseäni lukemalla mitä elätit täällä vääntää.
Minä pääsin yöllä tekemään työttömyystuen hakemuksen. En saanut muutenkaan unta kun erilaiset huolet painaa, niin ainakin tuo on pois alta. Toivottavasti muutkin pystyvät tekemään tarvittavat hakemuksensa piakoin, mielellään tänään
Oli ongelmia, oli jo eilen uutisissa.
Kauheeta kun työttömät ei saa kaljarahojaan kelasta.