Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****** TAMMITYNNYRIEN perjantai ******

19.01.2007 |

Torstaiset turinat:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9364060&p=1&tmode=1&smode…

Huomenta vaan kaikille isomahaisille!

Uni loppui sekä isännältä että minulta viideltä aamuyöllä...en tiedä, mikä saa niin levottomaksi, josko tänään tai huomenna tai...

No joo! Toiveajattelua! Tänään neuvolaan, tulen takaisin lukaisemaan palstaa.

Äitee ja Aatutar tasan 39!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan,

ensiksi onnittelut Ardisialle ja tietysti kaikille muillekin viime aikoina nyyttinsä saaneille ;-) Kovin poikavoittoista on tämä terhojen sakki vieläkin, saa nähdä, että ottaako tytöt sitten loppukirin, kuten joku muukin taisi jo mainita.

Meillä neiti on siis tänään jo parin viikon ikäinen. Hienosti on tämä alkuaika mennyt, nukkuu yöt kohtuullisesti, herää pari kertaa syömään ja itsekin olen jaksanut olla yllättävänkin reipas ja en ole nukkunut kuin yhdet päiväunet tämän kahden viikon aikana (jos sairaalassaoloa ei lasketa, siellä nukuin sen vähän päivällä mitä nukuin, yöt olikin asia erikseen)..

Käyn täällä joka päivä pinossa lukemassa teidän kuulumisianne ja katsomassa, että kuka on missäkin tilanteessa, mutta tosiaan itsellä ei nyt niin tuota aikaa kirjoittamiseen ole, mutta nyt on hetki, kun isommat katsoo lastenohjelmia, pienin nukkuu ja mies tekee remonttia meidän viimeisessä makkarissa (jos mekin saatais makkari jossain vaiheessa, kun nyt nukutaan olkkarissa vauvan kera).

Zatulle: Tsemppiä huomiseen ;-) Kuulumisia odotellaan, jos nyt niiin käy, että JO huomenna pääset tositoimiin ;)

Tikru: toivottavasti supparit jatkuvat ja ovat niitä oikeita ;)

Laitoin Sindalle spostia tänään, jos vaikka meidänkin neidin kuva ilmestyisi blogiin (viimeinkin) ;-)

Mutta nyt täytyy taas mennä, palaillaan.

-äitiliini ja pikkuneiti 2viikkoa

Vierailija
22/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=4876FF][b][size=4]Onnea Ardisia ja perhe Prinssistä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#006400][b]Zatu:[/b]Vai semmosia uutisia, mulle kans se juniorin käynnistys No 1 tuli ihan yllätyksenä seuraavalle päivälle, muistan kun autossa siskolle,joka oli joukossa ,aloin hysteerisenä itkeä :))

nyt mää lähen vähä ulos..ehkä.. jos saan aikaaseksi :)

Vierailija
24/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetietoja..

Ei auttanut suihku supistuksiin, oikeastaan vaan vähän voimisti niitä. Äitiä konsultoin ja hää käksi soittaa lapsenlikat; ovat parin tunnin päästä täällä.

Kaupassa vielä käytiin, pakko saada karkkia ja jäätelöä, jos menee valvomiseksi ja aika napakoita suppareita jo kaupassa tuli. Vähän nyt tuntuu siltä, että voi olla menoa..

Mennään porukalla vielä saunomaan, jospa se vähän vauhdittaisi hommaa!

Mutta täytyy myöntää, että JÄNNITTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

tikru

Vierailija
25/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, tungeuduin teidän pinoonne...

Zatu, tsemppiä matkaan!!! Pakko oli tulla vakoilemaan tein pinoon, kun siusta ei oo kuulunu mitään! Ajattelin, että joko se lähtö on tullut.. Mut huomenna siis!

Infoilehan sitten kuka tuli (ja kuvien kans =))

Vierailija
26/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen vakoillut pinoa että joko kuuluisi uutisia Ardisialta ja voi tätä iloa kun luin Zatun viestin =) Potra poika =)

Muille mahakkaille tsemppiä, pian nähdään vauvapuolella!

Vierailija
27/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin oli eilen, ettei mitään tapahtuisi.. ;)

ketäköhän ardisia ottaa mukaansa (aina tullut röykkiönä vauvautumiset) tikru on ainakin lähdössä samaan junaan ja zatu kanssa käynnistyksellä? ja mariallekin soisi jo lähdön tulevan, tosin aikas rauhaliselta vielä vaikutat? ;)

minä se pidän pinoja sitten yksikseni helmikuussa, kun ei mitään tunnetta ole :/ niin se väki vaan katoaa. onneksi kaikki saaneet terveitä vauvoja ja synnytykset menneet hyvin.

Vierailija
28/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onkos se myrttikin meidät jättänyt? :/ huhuu, missä lienet?

Vierailija
29/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista kiirettä pitänyt pari päivää... se on kumma kun on miehellä vapaata niin silloin meillä aina riittää actionia. Enpä ole paljon pinoja ennättänyt lukemaan saati, että olisin ennättänyt chat-treffeille mukaan!

ZATU Mitkä on fiilikset nyt kun tiedät, että huomenna saat poksahtaa?

ARDISIA Paljon onnea pienestä nyytistä!

TIKRU06 Tsemppiä matkaan!

(.) Neuvolassa kävin tänään ja kaikki ok. Mulla alkaa vaan jo olla olo, että muksu saisi tulla ja pian. Tänään on sis vastaavat viikot ku milloin esikoinen syntyi. Silloin odotus sujui ilman minkäänlaisia vaivoja ja synnytyskin alkoi kuin salama kirkkaalta taivaalta. Nyt kun on supistellut jo viikolta 25 ja muutenkin ollut " lopun ajan oireita" jo pitkään niin olisin olettanut, että viim. samoilla rv:llä syntyy tämä kuin esikkokin. Ja paskat! OIkein rupes suututtamaan, kun terkkarikin vaan totesi, ettei tässä nyt paljon merkkejä synnytyksestä näy ja en varmaan ennen laskettua aikaa synnytä. HITTO! Ei se viikon takainen lapsivesienkään tihkuminen johtanut sitten mihinkään... rupes jo epäilyttämään, että oliko sitä ollenkaan vaikka väri olikin vaaleanpunainen...

Nyt on taas semmoset huudot tuolla esikoisen huoneessa, että raastaa hermoja. Sitä ei nykyään saa mikään ilta nätisti nukkumaan vaan aina ainakin 1,5 h huudot. AAAAARGH! Tosin helpotti, kun lukaisin, että muillakin on parivuotiaiden kanssa samoja ongelmia...

Myöhemmin tulen vielä chattiin kurkkimaan, josko siellä olisi muitakin paikalla.

Helinä ja pirpana 38+4

Vierailija
30/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat sit tosiaan jättää meidät ;) noh mutta voimia huomiselle ja koitas saada nukuttua tänäyönä vaikket varmaan saa :)

Ceciliah ja mammamia: Minä kyllä pidän teidän kanssa listaa vielä loppukuusta ja miksen vaikka helmikuussakin ;) olen jo menettänyt toivon synnytyksen suhteen... en enää jaksa odottaa ja toivoa millon alkaa :)

Tikrulle onnea matkaan ellet ole jo mennyt!!!!

Olikos se Helinä? joka kuunteli parivuotiaan iltahuutoa? hei mä liityn kerhoon, teen meinaan ihan samaa just nyt..

Vierailija
31/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ardisialle pienen pojan johdosta!!! Kaikille muillekin viime aikoina vauvautuneille oikein suuret onnittelut, jos en ole erikseen muistanut onnitella.

Zatulle tsemppiä huomiseen ja koitahan nukkuakin, vaikka varmasti et malta kuitenkaan :)

ariella ja paavo 4 vrk

Vierailija
32/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 2-vuotiaan nukutus menossa ja huuto oli hetki sitten vielä valtava. Koitetaanhan vaan jaksaa näien ihanuuksien kanssa! :)

Vierailija
33/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=sienna][b]Äitiliinin[/b] tytön kuva lisätty blogiin.

[b]Zatu[/b], hurjasti onnea matkaan huomiselle!!

[b]Tikru[/b], onnea matkaan myös sinne. Taitaa olla jo menoa...?

[color=royalblue][b]Ardisialle[/b] onnea poikavauvasta, mahtavaa että kaikki meni hyvin!!

[color=sienna][b]Sinda rv 39+6[/b] edelleen...

Vierailija
34/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Mitkä on fiilikset? No sekavat nyt ensinnäki, hämmentyneet, jännittyneet, pelonsekaset ja sit tavallaan odottavat. Eli ihan laidasta laitaan täällä mennään ;)

Eniten nyt huolettaa, ku sektio synnytys takana ja käynnistellään. Tuntuu, ett ku mulla on tätä " tuuria" raskauskutinanki suhteen. Se ku on yhellä sadasta odottajasta, sit viimeks oli kasvotarjonta. .neki on harvinaisia. Sit komplikaatiot on harvinaisia, mut tietenki ne sattuu just mulle.

No- ei sais tieten aatella näin, mut minkäs teet.

Laitan sit viestiä Sindalle tai Äitiliinille, jos sit jompi kumpi ystävällisesti tänne ilmottelee, ku jotai on tapahtunu.

Nyt keskityn chattiin :)

Vierailija
35/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea muut vauvautuneet! ZATUlle tsemppiä huomiselle!

Tänään kolme tuntia sitten kotuiduttiin meidän pienen " pullasorsan" kanssa. Aivan ihana! Mieskin sanoi että kuin hänkin voi seota näin vaikka on jo kolmas. Hää lähti nyt viettää varpajaisia... Isot sisarukset on jo nukkumassa ja tuo nyytti tuolla tuhisee.

Saas nähä miten tämä eka yö kotona sujuu. Viime yönä olen nukkunut tunnin. Tyttö on sylikissa ja haluais olla vain rinnalla...

Ihan lyhyesti tähän tuosta omasta synnytyksestä: vedet meni puol neljän aikaan ke aamulla vauhdilla kunnon limatulpan kera. Supistelee alko samantien säännöllisesti ja kun meidän lastenvahti tuli niin lähettiin samantien synnärille. Salissa olin kolmisen tuntia kunnes tuli lääkärikierto, jonka jälkeen mut heivattiin päivystysosastolle suihkuun, kun kovasti ruuhkaa ja kiireellisempiä synnyttäjiä jonossa. Pari tuntia siellä kärvistelin ja sit takas. Välillä homma vähän hidastu mutta kuulemma ihan sopivaa vauhtia koko ajan edisty. ilokaasua posket lommolla vetelin. Neljältä sain spinaalin ja viiden aikaan vaikutus loppui. Vetelin ilokaasua ja odoteltiin kätilöä ja kun tuli niin heti ponnistamaan, 6min ja kaikki kokoarviot ylittänyt neito oli maailmassa ilman repeämiä tai mitään klo 17.27. Huh!

Olo oli aivan mahtava jälkeenpäin! Salissa oltiin kolmisen tuntia kun kellään kätilöllä ei ollut aikaa lähteä siirtää meitä osastolle...

Ja pääsin kuin pääsinkin ystäväni kanssa, joka ed.päivänä sai pojan, samaan huoneeseen! Upeeta!

Nyt neiti kutsuu, yritän huomenna ehtiä lähettää kuvia blogiin ja myöhemmin kirjoittaa tarkempaa synnytyskertomusta.

Kestämistä odottelun viimehetkiin, loput Tynnyriterhot!

t. H ja Iines 2vrk

Vierailija
36/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teillä nukahdettin? Mä myönnän laittaneeni tytön tänä iltana ehkä hieman liian aikaisin sänkyyn, mutta oli niin väsyneen oloinen ja vähän flunssainenkin. Huutoa kesti reilun tunnin, äitin olisi pitänyt olla sängyn laidalla istumassa ja pitämässä kädestä, vaikka sitten olisikin vaan virnuillut. Siellä sitten 10 minuutin välein juoksin ja aina sain uudet iltahalit ja pusut... ja taas pois tultani sama laulu uudestaan...

Miten olet monttu jaksanut/pärjännyt kun on vauvankin iltatouhut hoidettavana?

Vierailija
37/37 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARDISIALLE ONNEEEEE pikkuisen prinssin johdosta!! Vai sinä se kerkesit ensin meistä jämistä! :)

Tikrulle onnea matkaan :)

Ja Zatu, sinäkin brutukseni, meinaat huomenna saada vauvan syliin? Hieno homma, aivan menee tässä omatkin pasmat sekaisin, kun massujen määrä vähenee.. Onnea matkaan joka tapauksessa!

(.) oon siivonnut hela päivän ja jo vain kiristelee selkää varsin makoisasti.

Mutta pian chattiin!