Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No milloin nämä raskauskilot oikein karisee?!!

18.01.2007 |

......Synnytyksestä kohta 3 kuukautta ja täysimetän, silti tuntuu että nää loput +8 kg ei liiku enää mihinkään! Tiukassa tuntuu olevan, mites muilla? Onkohan tässä vielä jotain toivoa....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ekasta ja tokasta kilot tippu heti mutta kolmannen,nelkun ja viitosen kohdalla meni se 6kk ennenkuin omissa mitoissani.Iman mitään laihdutuksia siis.

Kai noissa oppikirjoissa annetaan palautumisajaksi sen 6kk vähintään=)

Vierailija
2/12 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas kilot kyllä häipyi imetyksen aikana ja lähes 10 kg entisiäkin kiloja, mutta niinpä vaan töihin paluun myötä kaikki on tulleet takaisin ja vielä plussaa päälle :o( Jospa nyt kakkoskierroksella saisi painon pysymäänkin alhaalla..

A.A. kaiholla entisiä mittoja muistellen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi karisemaan vasta 2v synnytyksen jälkeen (10kg lähti jo synnytyksessä, 12 kg jäi) eikä nekään ehtiny kaikki lähtemään kun tulin uudelleen raskaaksi. 2kk päästä pääsen taas tarkkailemaan painoa että josko se tällä kertaa lähtisi vähän helpommalla kun aiemmin.

Vierailija
4/12 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukassa tuntuu kilot olevan. Itsellä 13 kiloa vielä jäljellä ja synnytyksestä kolme kuukautta. 10 kiloa lähti ensimmäisen kahden viikon aikana, mutta nämä 13 jäi sitten kannettavaksi. Mitenkäs tumma viiva? Häviääkö kilojen myötä vai miten? Onko kokemuksia? Minulla sekin vielä rumentamassa tuota vatsaa=)

Vierailija
5/12 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kilot lähde liikunnalla niinkuin muillakin...

imetys kuluttaa osan mutta jos raskaus aikana hankkinu turhaa ylipainoa nii kyllä se liikkumalla lähtee...

Vierailija
6/12 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja tuli 16 joista sairaalaan jäi 6kg, loput 10kg on ja pysyy vaikka liikun reippaasti päivittäin ja imetänkin,,synnytyksestä reilut 5kk.

Ehkäpä nämä vielä sulaa pois..

Vierailija
7/12 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen että raskauskilot ovat lähteneet, muu kerääntynyt läski on paikallaan. Joulun alla vähensin herkkujen napostelua ja paino rupesi taas hitaasti laskemaan 6-7 viikon tasaisen kauden jälkeen. Täysimetyksen takia mitään alihdutuskuuria ei tietenkään voi aloittaa, mutta jo keksien ostamisen vähentäminen näköjään auttaa... Synnytyksestä 4kk.

Vierailija
8/12 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli n.11 kg raskausaikana, normaalipainossani olin 2-3 kuukaudessa. Imetys sai/ saa minut melkein luurangoksi. Mitään vaunuilua kummempaa liikuntaa en ole harrastanut.

Vierailija
9/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jähtöpainon. Molemmissa kuitenkin ne " miinus-kilot" tullut takaisin ;-). Tosin mä en usko pelkän imetyksen voimaan, tarvii vähän ruokavalion skarppausta ja liikuntaakin...

Vierailija
10/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana kolmannen ootuksessa +26kg joista 10kg sain pois ja nyt keräilen jo uutta satsia. Nuorin on 1v3kk.

Mulla ei imetyksellä lähteny kiloja vaan sillä että siirryin takaisin VVH ruokaan.

Waimo72

Vierailija
11/12 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme raskautta takana ja jokaisessa raskauudessa lihoin 30 kg ja silti olin elämäni kunnossa!

Ekasta lähti imetyksellä itsestään korkojen kera 30 kg heti alle puolessa vuodessa, siltti söin herkkuja minkä ehdin.

Tokan jälkeen lähti itsestään 20 kg ja loput 10 kg piti rutistaa itse nälkäkuurilla... :D

Kolmannesta lähti itsestään 20 kg, mutta nyt siis nuo 10 kg taas tiukassa ja pitäisi rutistaa itsestä irti sen verran että eroon pääsisi... tuskien kevät edessä, sillä makea maistuu!

Vierailija
12/12 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullä synnärille ei jäänyt kiloja paljon mitään.. nyt sitten kun mennyt pari vuotta niin nyt on alkanut kilot kariseen vauhilla. eikä siis syynä siihen ole edes mikään elämäntapa muutos.