Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin just 2 pizzaa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
24.03.2024 |

Kysymykset tänne.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan syöt ne loput kuusi?

Vierailija
22/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ravintoaineita, kaloreita, paljonko rasvaa ja mitä lisäaineita sait. Ajattelen aina nämä ensin. 

Sain runsaasti erilaisia ravintoaineita, kaloreita en laske enkä myöskään rasvan määrää. Lisäaineita oli tässä 0, miten niitä pizzassa edes erityisesti olisi? Itse ajattelen ensisijaisesti sitä että pitää syödä, kun on nälkä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan syöt ne loput kuusi?

Perjantaina söin kaksi. Yksi taikinapallo jäi vielä jäljelle vaikka pakkauksessa piti olla vain neljä. En tiedä milloin syön sen.

Ap

Vierailija
24/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta Barbarossasta ilmaisella kuljetuksella kaks lättyä 16e. Tartte itte alkaa säätämään.

Vierailija
25/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta Barbarossasta ilmaisella kuljetuksella kaks lättyä 16e. Tartte itte alkaa säätämään.

Mulla ei ole noin paljoa rahaa, joten en voi tilata..

Ap

Vierailija
26/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et vissiin juustoa peltiisi laittanut sitten. Täytteinä tomaatti, herkkusieni ja sipuli? Eli halvimmat hötteet. Teeppä 8 euroon kotona kebab, kinkku, pepperoni ja tuplajuusto lätty. Mieti sitten mikä on halpaa ja mikä kallista.

Vierailija
27/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on iso perse?

Vierailija
28/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et vissiin juustoa peltiisi laittanut sitten. Täytteinä tomaatti, herkkusieni ja sipuli? Eli halvimmat hötteet. Teeppä 8 euroon kotona kebab, kinkku, pepperoni ja tuplajuusto lätty. Mieti sitten mikä on halpaa ja mikä kallista.

Laitoin juustoa (alle 6 €/kg) ja jopa fetajuustoa. Eihän se sitä tarkoita, että mulla ei olisi koskaan rahaa, jos juuri tällä hetkellä ei ole..

Ap 

Vierailija
29/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on iso perse?

Just mittasin ympäryksen, 96 cm.

Ap

Vierailija
30/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laitoin juustoa (alle 6 €/kg) ja jopa fetajuustoa. Eihän se sitä tarkoita, että mulla ei olisi koskaan rahaa, jos juuri tällä hetkellä ei ole..

Ap 

Niin. Mä käytän mieluummin pitserian lättyyn 8e kuin omaan sävellykseen.

Vierailija
31/31 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi etten kysy mitään, koska vatsani vetää ainoastaan puolikkaan tai 3/4 osaa tuurilla.

Eli pizzan koolla ei ole väliä? Ihan sama minkä kokoinen niin aina menee vähintää puolikas😂🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi