Ei ole mitään parempaa kuin olla seksisuhteessa erittäin iäkkään +85v naisen kanssa
Nussin hoitoani eilen ja hän sai sarjaorgasmin. Kukaan nuorempi nainen ei voi olla parempi, kuin erittäin iäkäs nainen sängyssä.
Kommentit (14)
Hoitokodissako käyt mummoa hoitelemassa?
Hui kauhee. Kuolee vielä orkkuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Hui kauhee. Kuolee vielä orkkuihinsa.
Ei ne mielikuvitusolennot kuole!
Olet mieleltäsi sairas. Ehkä Psykopaatti. Puolustuskyvytönhän tuon ikäinen on. Vai Porvoossako tapahtunut.
Ei eroottisuus ikään katso, noissa kymmenissä oleva nainen voi olla kiihottavan avoin ja rehellinen toiveidensa suhteen. Ja sanotaanhan että jos sokeri vielä suussa sulaa, niin miksi ei muukin.. 😉
En paheksu enkä pidä mahdottomana seksisuhdetta 85-vuotiaan naisen kanssa.
Mutta luulen, että on käytännössä erittäin vaikeaa löytää sellaista 85-vuotiasta, joka tosiaan olisi vielä oikeasti halukas sekstailemaan.
Seksi varttunen siis 65+ on aivan uskomattoman upeaa. Kaikki toimii kuin nuoremallakin...
Mulla myös pari vanhempaa daamia (67 ja 72), joiden luona vierailen säännöllisesti. Ensin hieronta ja sitten kunnon pano. Mielestäni todella toimiva ja kaikkia osapuolia hyödyttävä ratkaisu. Minä saan upeaa seksiä ja daamit oikean ammattilaisen tarjoaman hieronnan.
Itselläni on ollut nyt kolmatta vuotta kiihkeä seksi suhde leskinaisen kanssa jonka ikä on nyt 83v. Itse olen noin puolet nuorempi. Kyllä hyvin sulaan sokeri suussa... Toivottavasti meillä on vielä pitkään yhteisiä vuosia.
Jos ei oikeesti saa naista, niin voihan sitä itsetuntoa nostaa, haaveilemalla noinkin!
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ollut nyt kolmatta vuotta kiihkeä seksi suhde leskinaisen kanssa jonka ikä on nyt 83v. Itse olen noin puolet nuorempi. Kyllä hyvin sulaan sokeri suussa... Toivottavasti meillä on vielä pitkään yhteisiä vuosia.
Mahtava homma! Monia hyviä nautinnon vuosia teille! 👍
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oikeesti saa naista, niin voihan sitä itsetuntoa nostaa, haaveilemalla noinkin!
Naisia parhaasta päästä nämä varttuneemmat, usko pois! 😍
Mikä olikaan pedofiilin vastakohta?
Minkä ikäinen itse olet? Kiinnostaisi minuakin viisikymppinen, mutta isoäiti ikäinen ei minulle enää tunnu kovin kauniilta ja seksikkäältä
m25