Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämmöinen uni tarkoittaa?

Vierailija
23.03.2024 |

Olen nyt muutaman kerran nähnyt sellaista unta että olen hiekkarannalla. Ranta on oikea paratiisi, hiekka tuntuu ihanalta ja sää on täydellinen. Ei ole liian kuuma eikä kylmä. Ja minulla on erittäin rauhallinen olo. Aistin rakkauden ja rauhan. Ihmettelen että miksi näen toistuvasti tuon unen..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun alkua.

Vierailija
2/9 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon tarvitse tarkoittaa mitään. Nauti unestasi estottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne unien tulkintaa sitten yhtään. Mutta eikö tuo voisi kuulostaa... seesteisyydeltä, onnellisuudelta.

Vierailija
4/9 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin näen joskus unia jossa olen paljon onnellisempi kuin täällä oikeassa elämässä.

Mutta viime yönä näin kyllä aika ahdistavia ja sekavia unia, jostain syystä jäivät mieleenkin. Mm. uni, jossa haistoin ensin naisellisen hajuveden tuoksua voimakkaasti, sitten kuulin melko selkeää puhetta, arvelin ensin että naapurista seinän takaa kuuluu, mutta sitten unessa kävelin olohuoneeseen ja siellä oli tuntematon mies ja nainen, käskin heidät ulos mutta meinasivat että eivät lähde, yritin lyödä miestä mutta jotenkin lyönti oli täysin tehoton, hidas, vaikea.

Sitten oli aika scifi uni, olin jossain ulkona, jossa "synteettinen" naisihminen yritti jollain aivoaalloilla ikäänkuin kasvattaa älykkyyttäni, mutta se aiheutti mulle kovaa pääkipua. Sitten jokin voimakenttä alkoi skannata aluetta, tämä ihminen puhui että synteettinen ihminen ei olisi saanut häiritä luonnollista ihmistä ja että hän joutuu "rangaistuskammioon" jos voimakenttä havaitsee hänet. Vedin jostain löytämäni peiton ylitsemme ja ensimmäisellä pyyhkäisyllä voimakenttä ei havainnutkaan häntä, mutta toisella kertaa kyllä ja hän vain hävisi olemattomiin, itse jäin yksinään siihen ihmettelemään.

Lieneeköhän keskuudessamme "synteettisiä" ihmisiä joita on mahdoton erottaa ulkonäön perusteella...

Vierailija
5/9 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että tuilla makoilu loppuu ja töihin meno.

Vierailija
6/9 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa sitä että TE-toimiston agentit ja KELA-etsivät mönkii siellä hiekassa sinua kohti ja ajavat sinutkin pian T Ö I H I N !!!!

Vierailija
7/9 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaa sitä että TE-toimiston agentit ja KELA-etsivät mönkii siellä hiekassa sinua kohti ja ajavat sinutkin pian T Ö I H I N !!!!

Sitten kun he toimivat väärin, emoalukselta lähetetään signaali etsimään heidät toimitettavaksi siihen pelättyyn rangaistuskammioon...

Spesiaaliaurinkolaiseilla heidät saattaisi voida erottaa luonnollisista ihmisistä:

Vierailija
8/9 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt taas outoja unia, ainakin kahdesti sellaista, että on olevinaan minun synttärit, mutta pysyttelen vaan jossain eri huoneessa, vieraat seurustelee keskenään, ei ole mitään tarjottavaakaan, menin jopa nukkumaan kesken juhlien kun vieraat siellä toisessa huoneeessa seurustelee keskenään xD

Vierailija
9/9 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kuvaa rakkautta, kesää, hyviä tunteita, lämpimiä tunteita, ulkomaat. Onko olemassa joku lempiranta. Oon aina halunnut nähdä tuollaisia kivoja unia ja uidakin, sukeltaa vähän, muuta tulee. :) En tosin matkusta. Olitko joskus hyvällä matkalla ulkomailla tai tulossa, mahdollisuuksia? Kesä? Täydellinen sää, paratiisi. Se mikä ihmisten olisi kiva saavuttaa tai on saavutettu. Ilman siis että iho palaa. Joku dimensio? Olet tasapainossa siinä. Vesi on joskus tunteet ja puhdas vesi hyvä terveys. Missä se ranta voisi sijaita? Tuuli on helpottava ja virkistävä. QI energia. Elämä. Entä edellinen elämä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi