Onko täysin värjäämättömät luonnollisen väriset rintoihin sakka ulottuvat hiukset rumat?
Kommentit (13)
Siis piti myös kirjoittaa, ei koskaan kampaajalla käyty
Jos on päin hel leikatut hiukset niin voi olla rumat
Tämä on minulla edessä. Värjäämättömät harmaat hiukset jo harteiden alle yltävät. Väri sinänsä on kaunis, mutta mietin miten ihmiset näkevät yli kuusikymppisen pitkät hiukset. Kampaajaan ei ole varaa pitkään aikaan.
Kyllä jos ei välillä leikkaa huonoja latvoja pois.
Riippuu hiusten kunnosta. Mutta parhaimmihan se oma hiustenväri sopii ihoon ja silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset rinnat?
Mitä sillä on väliä, jos ulottuvat rintoihin saakka niin eiväthän ne näy.
Jos yltää rintoihin niin pää on väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Siis piti myös kirjoittaa, ei koskaan kampaajalla käyty
Pyydä jonkun tutun tasaamaan latvat ettei ole liian ohuet. Muuten kuvittelen hiuksesi todella kauniiksi. Älä katkaise.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minulla edessä. Värjäämättömät harmaat hiukset jo harteiden alle yltävät. Väri sinänsä on kaunis, mutta mietin miten ihmiset näkevät yli kuusikymppisen pitkät hiukset. Kampaajaan ei ole varaa pitkään aikaan.
Leikkaa itse saksilla huonot pois. Niin minä teen, vaikka olisi varaa kampaajaankin.
Morttelissa voi murskata C-vitamiinia ja sekoittaa hoitoaineen kanssa väriä kirkastavaksi hiusnaamioksi. Pitääkin itsekin laittaa. Varo päänahkaa, jos se on arka, voi kirpaista vaikka vaaratonta onkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi , älä murehdi ikääsi. Missään en ole lakia nähnyt minkä pituiset hiukset kuuluu olla missäkin iässä. Pidät juuri sellaisena kuin itse haluat.
Kauniit ovat.