Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Noniin nyt olen treenaamassa, hyvää lauantaita ihmiset <3 Voikaa hyvin, ottakaa happea, keskittykää, meditoikaa, olkaa läsnä!!!!
23.03.2024 |
Kuunnelkaa itseänne. Sydäntänne !!!!
Meitä hämätään kokoajan tarkoituksella, meidän ajattelua, meidän energiaa keskitetään kokoajan turhiin asioihin, kaikkeen muuhun paitsi meidän sisälle, missä se TOTUUS ON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tulkaa messiin !!!
Nyt TREENATAAN!!!!!!!!!!!!
<3
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Musat soimaan!