Miksi naisella ei saisi olla vaatimuslistaa miehille?
Kun niitä tarjokkaita on aina liikaa, niin millä niitä sitten sopisi seuloa?
Kommentit (16)
Miksi se pitkä vaatimuslista lentää roskikseen kun miehellä on muutama miljoona tilillä?
Tietenkin saa.
Mutta sitten luopuu julkisesta valitusoikeudesta.
Saa niitä olla. Tosin se vaatii pari avioeroa, että osaa asettaa ne elämän kannalta olennaiset vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitkä vaatimuslista lentää roskikseen kun miehellä on muutama miljoona tilillä?
Ei ole
Jos miehellä on niin saa naisellakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos siinä vaatimuslistassa on vain ne miljoonat. Lyhyt lista!
Vierailija kirjoitti:
Muutama miljoona? Hyvä kun on edes muutama satanen tilillä.
Enemmänhän naisia tuntuu ärsyttävän miesten vaatimuslista naisille, ikään kuin miehillä ei saisi olla vaatimuslistaa.
Esimerkiksi miesten vaatimukset tatuoimattomuudesta, hoikkuudesta, lapsettomuudesta, nuoruudesta tai vähäisestä body countista. Naisilla kilahtaa nuo päähän.
Mulla oli aikoinaan tyttöystävää etsiessä lista: kaunis ja älykäs. Nämä sain. 20 vuotta jo naimisissa
Miehille tulee paha mieli vaatimuksista.
Vierailija kirjoitti:
Enemmänhän naisia tuntuu ärsyttävän miesten vaatimuslista naisille, ikään kuin miehillä ei saisi olla vaatimuslistaa.
Esimerkiksi miesten vaatimukset tatuoimattomuudesta, hoikkuudesta, lapsettomuudesta, nuoruudesta tai vähäisestä body countista. Naisilla kilahtaa nuo päähän.
Palstamiehiä taas vain huvittaa, kun nuori ja hoikka nainen toivoo jotain enemmän kuin että mies käy viikon välein suihkussa ja hällä on muutama yhteen osuva oma hammas.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle raha merkitse mitään. Vaatimuslistallani ei ole varallisuus. Töissä täytyy toki käydä, eikä rahaa saa laittaa turhuuteen ainakaan yli varojen.
Miksi ei saisi olla? Oletko jotenkin heikkolahjainen vai miksi kyselet?
saahan sulla olla vaikka kurkkupurkki perseessä.
Minä miehenä ja isänä suositan naisille ja tytöille vaatimuslistaa. Ei kulli edellä parisuhteeseen. Tutustukaa ensin huolella. Ihastumiset tulee pyytämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehiä taas vain huvittaa, kun nuori ja hoikka nainen toivoo jotain enemmän kuin että mies käy viikon välein suihkussa ja hällä on muutama yhteen osuva oma hammas.
Se voi olla juuri noin. Ja palstamammoja taas ärsyttää se, että hyvännäköinen, varakas ja kunnossa oleva 40+ mies saa hoikkia ja kauniita 20-vuotiaita naisia :D
Minulla on, en kysele miehiltä lupaa sellaiseen. Suosittelen myös AP:lle.