Olen kotona loisija töihin en mene.
No eipä kukaan minua töihin päästä edes. Lähden huomenna aamulla kalaan taas ennen seiskaa. Mukava viettää päivä meren rannalla. Otan vähän eväitä mukaan ja oluttakin otan.
Kommentit (9)
Etkä ole. Olet elämääsi kyllästynyt ja syytät siitä vähäosaisempia. Voiko surkeampaa ihmiskohtaloa olla?
Huomenaamulla seitsemältä. Uskotko tuohon itsekkään.
Työtön herää ennen seitsemää, niin varmaan. itse en ainakaan herää ennen kymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä suunnitelma sinulla huomiseksi. Kateeks käy, en ole päässyt kevätpilkille 15 vuoteen, kun jalat meni onnettomuudessa. Mitä kalaa pyydät/ toivot saaliiksi?
Ole vaan kotona, kun töitä ei kuitenkaan kaikille ole.
Siikaa kalastan pohja ongella. Olen saanut jo monta siikaa tässä kuussa.
Hyvä homma että olet löytänyt itsesi ja olet onnellinen pieni loinen.
Vierailija kirjoitti:
Huomenaamulla seitsemältä. Uskotko tuohon itsekkään.
Työtön herää ennen seitsemää, niin varmaan. itse en ainakaan herää ennen kymmentä.
Pakko herätä aikaisin ja mennä aikaisin että saa rannan parhaan kalapaikan. Siellä käy muitakin onkimassa siikaa.
Entä sitten, kun tuet lopetetaan? Elät kalansaalillasi ja ilman olutta?
Kalastus on hyvä harrastus. Monet työttömät vaan makaa kotona ja ryyppäävät. Työttömien pitäis mennä kalaan niin säästyy rahaa ja kalasta saa ruokaa.
Kuka hullu tekee alipalkattua työtä jossa joutuu myös täyttämään kelan hakemuksia saadakseen avustuksia.
Hyvä suunnitelma sinulla huomiseksi. Kateeks käy, en ole päässyt kevätpilkille 15 vuoteen, kun jalat meni onnettomuudessa. Mitä kalaa pyydät/ toivot saaliiksi?
Ole vaan kotona, kun töitä ei kuitenkaan kaikille ole.