Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Bb-minnan kuuma tanssi jo puitu? (sis. linkin)

Vierailija
06.09.2008 |

Aika paljon on tosiaan Minna pulskistunut viime vuosien aikana...Isot tissit sillä on tossakin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kroppa hallinnassa, mun mielestä ihan hyvännäköistä liikehdintää. onhan muistettava, että toi tosiaan oli leffasta eikä mitenkään ainoa koreografia maailmassa.

Vierailija
2/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Minna ei ole nytkään missään nimessä LIHAVA, mutta pyöreä kyllä. Sanoisin, että monenkin miehen mielestä todella hyvärunkoinen naisihminen ;)

MUTTA, se mikä ihmetyttää tai ärsyttää, on tuo hänen ilmoittamansa paino. Koska kyllä jokainen näkee, ettei Minna voi millään oikeasti painaa vain 65kg (163cm). Painoa on varmasti reilusti yli 70kg, voipa olla lähelle 80, kun ottaa huomioon todella paksut reidet yms.

Eli; jos tuo 65kg on pitänyt paikkansa 1,5kk ennen taloon astumista (jolloin nuo tiedot on kasattu), niin mitä on tapahtunut, että naikkonen on noin lyhyessä ajassa lihonut n. 10kg?? Tai jos kilot on kertyneet hitaammin, niin miksi hitossa on pitänyt valehdella mittansa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisen keskustelun ja nimenomaan arvostelun (niin luonteiden kuin ulkonäköön kohdistuvan arvostelun) alaisia mennessään taloon. Sehän koko formaatin idea on; tavikset menee taloon ja me sitten joko tykkäämme tai emme tykkää heistä ja heidän käytöksestään. Ja tämän Minnan käytös on ollut ennen kaikkea itseään ja kroppaansa ESITTELEVÄÄ. Jos ihminen paljastaa jatkuvasti vartalonsa ja rintansa julkisessa lähetyksessä, totta kai puhutaan nimenomaan hänen vartalostaan ja rinnoistaan. Ja jos hän on niitä esitellyt myös aiemmin julkisuudessa, totta kai puhutaan myös siitä, miten nykyinen esiteltävä vartalo eroaa entisestä esiteltävästä vartalosta!!!

Ei tässä kukaan ole mennyt uimahalliin syynäämään liikuntaa sinne harrastamaan tulleiden ihmisten kroppia ja arvioimaan niiden pyöreyttä, vaan tässä puhutaan ihmisestä, joka ITSE AULIISTI ESITTELEE VARTALOAAN KOKO KANSALLE ja kerää huomiota nimenomaan kroppansa kautta. Ekshibitionisti, kuten ylempänäkin jo huomiotiin.

14:lle sen verran, että minun mielestäni Minna voi hyvinkin olla 163 cm pitkä. Ihmisten painot kun vaihtelevat hyvinkin paljon heidän yleisen rakenteensa, lihaksisuutensa ym. suhteen. Itse olen täsmälleen Minnan pituinen (163 cm) ja painan 48kg. Se kuulostaa tosi vähältä, mutta en ole ollenkaan "luikku". Mitat ovat 90-62-89...Eli persettä löytyy, samoin c-kupin rinnat. Painoin joskus 57 kg ja olin hyvinkin pyöreä. Jos olisin painanut vielä 8 kg enemmän, olisin ollut takuulla VÄHINTÄÄN yhtä pyöreä kuin Minna. Olen sirorakenteinen, eikä minulla ole mainittavaa lihasmassaa.

Vierailija
4/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvinkin painaa tuon 65 kg (tai muutaman kilon päälle)...

Vierailija
5/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei tällaisia otettu bb-taloon? "Rasisimiako"?

Vierailija
6/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hän ole missiksi pyrkimässäkään? Tossa videolla on kyllä hänellä upea kroppa.

Mutta uskon että hän nuorena naisena saa helposti kilot karistettua vielä.

Olihan siellä viime vuonna Jarkko paksussa kunnossa, mutta hänhän olikin MIES, kukaan ei häntä siitä moittinut... tämä on sitä tasa-arvoa.

Vierailija
7/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*myötä häpeää*

Vierailija
8/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin tuon videon kuitenkin, ja kaunis nainenhan hän on, eikä mistään kiloista ainakaan tietoakaan.

Vierailija
9/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä jonkun vieraan ihmisen kilot teitä muita vaivaavat? en tajua. 6

Vierailija
10/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on kasvoiltaan mielestäni tosi nätti, mutta tyyli on hirveä...Ja sitten hän on selvästi ekshibitionisti. Ollut iltatyttönä, riot on-tanssijana, nyt bb:ssä...Ja joka paikassa kroppaansa esittelemässä. Ekana iltana talossa oli jo hinkit paljaana ja antoi kaikkien niitä nuolla. Minusta se on jotenkin sairaalloista estottomuutta.

Vierailija
11/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä jonkun vieraan ihmisen kilot teitä muita vaivaavat? en tajua. 6

nykyään ylipainoinen. Se on suorastaan rikos ihmiskuntaa vastaan.

Vierailija
12/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt Riot onin kavereilla enempää rahaa it-kuplan jälkeen, että olisi voinut ihan oikein ja tasokkaan tanssijan palkata Kolmen Sepän patsaalle ketkuamaan.

Vierailija
13/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat rinnat.

Miten tuohon nykyiseen kuntoon antanut itsensä mennä edes...

Vierailija
14/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat rinnat.

Miten tuohon nykyiseen kuntoon antanut itsensä mennä edes...

Tuolla BB:ssä neiti kulkee koko ajan joku viltti itsensä peittona, paitsi kun juovuspäissään esittelee itseään. Ja niille, jotka ihmettelevät sitä miten jonkun ihmisen kilot kiinnostavat: Mennessään BB:iin osallistujat ovat tehneet itsestään julkisia henkilöitä ja heitä voi ja pitää arvioida. Arviointiinhan koko ohjelman formaatti tähtää eli talon henkilöt ja me katsojat päätämme kuka koko kisan voittaa. Joku katsoo, että Minnan kilot edistävät hänen talossa oloaan, toiset miettivät päinvastaista.