Häiritsevätkö sinua ihmisten tatuoinnit?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamatatuoinneista oikeen säpsähdän. Kertoo mt-ongelmista jos on naamaansa piirtänyt.
Ei välttämättä kerro yhtään mistään. Viime kesänä oli yksi asiakas nuori mies naamassakin tatuointeja ja tottakai tämmöisen tätin ensimmäinen ajatus oli että tulee ongelmia. Ei tullut, oli todella ystävällinen ja kohtelias mies, koko vuoden mukavampia asiakkaita.
Mä en voisi edes katsella tuollaisia ilman, että alkaa oksettaa.
T.toinen täti
Ei häiritse kenenkään ulkonäkö. En minäkään pysty laihduttamaan jotenka pakko muitten vaan kestää ulkonäköäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse kenenkään ulkonäkö. En minäkään pysty laihduttamaan jotenka pakko muitten vaan kestää ulkonäköäni.
Se on vähän eri asia. Rumaksi sutattu iho pahemman näköistä kun jokunen ylimääräinen kilo. Mulle on yks hailee minkä kokoinen joku on mutta se jos joutuu katselemaan suttuista naamaa, tekee jo pahaa.
Ei häiritse, paremminkin naurattaa kun nämä järjen jättiläiset selittää että haluavat tatuoinnilla erottua muista, olla rohkeita ja yksilöllisiä. Tuntuu että on yksilöllisempää jättää tatuoinnit ottamatta, yleensäkin jos ihmisellä on omaa elämää niin tuskin ottaa tatuointeja. Nykyään mitä surkeampi nössö niin sitä varmemmin tatuointikin löytyy.
Sarjakuva ihmiset,muuuuuuuuuhhaaaaaaaa,kertoo muka jotain heistä,rääähhä.Pisteet 1/100, ja siinäkin on puolet liikaa.
Eivät häiritse. Itseasiassa tatuoidut käsivarretmiehellä ovat mielestäni erittäin puoleensavetävät. Toki riippuu siitä mitä ihoon on tikattu. Nyt, jos joku toteaa, että samalla lailla naisen käsivarret voivat olla tatuoidut, niin kyllä. En vain koe naisia seksuaalisesti viehättäviksi, joten sillä onko heillä tatuointeja vai ei, ei viehtymymielessä ole merkitystä. Hieman sama, kuin nähdessään miehen olevan hyvä isä lapsilleen tai tulevan lasten kanssa hyvin juttuun, herää ilmeisesti biologinen herkistyminen. Samaa vaikutusta äitiyden näkemisellä minuun ei ole. Eikä liity arvottamiseen millään lailla.
Ei häiritse toisten tatuoinnit minua koska en tajua miksi niiden pitäisi häiritä. Ihan sama itselleni mitä muut puuhaavat kunhan siitä ei ole haittaa itselleni. (Toki minua säälittää maapallon puolesta mihin kaikkeen turhuuteen kuten ulkonäköjuttuihin ihminen luonnonvaroja kuluttaa. Mutta koska en voi diktaattorin lailla asiasta yksin päättää, voin tehdä tietoisen valinnan olla välittämättä asiasta.)
Useimpia tatuointeja pidän visuaalisesti aika epämiellyttävän näköisinä enkä sellaisia itselleni hankkisi. En usko että pystyisin alkaa seurustelemaan tai ystävystymään syvällisesti tatuoidun ihmisen kanssa ihan johtuen siitä että meillä todennäköisesti olisi liian erilaiset elämänarvot. Eli pitäisin kyseisen ihmisen käsivarrenmitan päässä itsestäni, lähipiiriini tatouoiduilla ei ole mitään asiaa.
Eivät häiritse. Jokainen saa tehdä itselleen mitä haluaa, enkä mä kummastele sitä sen ihmeemmin, kuin muutenkaan ihmisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, vaikka yksittäiset olisivatkin hienoja. Tekee helposti kantajastaan sottaisen näköisen, jos niitä on paljon.
Eihän aloituksessa kysytty, että tykkäätkö sä toisten tatuoinneista.
Ei, harvoin edes näkee näyttäviä tatuointeja (paitsi kesällä), useimmilla kuvat on vaatteiden alla piilossa.
Ei, jos se on Tramp stamp alaselässä tai sukkien pitsikuvio reisissä ja saumasukkien saumat.
Ei häiritse, paitsi jos tatuoinnissa on kirjaimia. Siinä tapauksessa mun on aina pakko saada selville, mitä siinä lukee, ja se tuottaa joskus mun puoleltani sellaista noloa vilkuilua. Silloinkin häiritsee lähinnä oma pakkomielteeni :)
Vain kasvoissa olevat tatuoinnit on sellaisia, etten tiedä mihin katsoisi. Toki ihmistä silmiin, mutta tuntuu että katse vaeltaa väkisin niihin (yleensä) tuherruksiin ja mietin mielessäni vain, että miksi. Kun ei kyse ole kuitenkaan Maoreista, vaan tavallisista suomalaisista.
Koska kasvotatuoinnit ei ole yleisiä, miellän ne jotenkin roadman-kulttuuriin ja rikollisuuteen.
Antaa saman kuvan kuin lippahattu väärinpäin päässä, tai maastokuvioiset reisitaskuhousut naisella.
Ei häiritse mutta kertoo jotain ihmisestä.
Muodit muuttuu.
10 vuoden päästä kysytään häiritseekö sinua ihmisten tatuoidut naamat.
Voihan muotiin tulla vaikka venytetty kaula tai naisten kutistetut jalkaterät.
Tatuoinnit on siitä ilkeitä että niiden poisto muodin mukaan on hankalaa ja kallista.
En tykkää, vaikka yksittäiset olisivatkin hienoja. Tekee helposti kantajastaan sottaisen näköisen, jos niitä on paljon.