Minulle selvisi, että seurustelumies on ollut homosuhteessa nuorena. Muita, joilla samanlaisia kokemuksia?
Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta jostain syystä en enää koe miestä samalla tapaa kuin aiemmin. Meneekö ohi, vai kannattaako jatkaa elämää jonkun toisen kanssa?
Kommentit (33)
Ai että se homousko menisi ohi? Tuskin. Liekö sitten bi-seksuaali.
Toivooko, että panet dildolla pyllyyn tms?
Raamattu sanoo, että homot pitää kivittää. Hävittäkää ällötys keskuudestanne!
Sinuna menisin heti tautitesteihin.
Jos on tehnyt parannuksen asiasta ja pyrkii tekemään oikein niin kyllä sen ihmiselle pitää riittää
Vierailija kirjoitti:
Toivooko, että panet dildolla pyllyyn tms?
No eihän tuo nyt olisi mitään. Kyllä minäkin voisin yhtä hyvin naisen kanssa pyllystellä, vaikka hetero olenkin.
Seurustelumies? Keksikää nyt lisää näitä termejä. imetyslapsi, ulkoilukoira, pölynimurimies.
No hän on sitten bi. Itselleni asia olisi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Oliko toppina vai bottomina?
Ei siis vaan tappi pyllyssä mitä?
Itselle ei varmaan olisi ongelma pienen pureskelun jälkeen. Mutta sinulla on kyllä oikeus tuosta harmistua, eikä se tee sinusta huonoa ihmistä eikä homovastaistakaan.
Itselle vähän vastaava tilanne olisi, jos miehellä olisi ollut suuri määrä seksikumppaneita - joillekin täysin ok, itselle valtava turn off ja suhteen esteenä.
Menee ohi, kunhan pääset piilevästä homofobiastasi esim. terapiassa
Siis oliko bi vai hom? Onko mahdollista että suhde lässähtää tuohon, ehkei halua niitä heidän suhde-energioita sieltä. Tulee mielikuvia liikaa ja seikkoja esille. Ellei sitten ajattele että se on mennyttä ja ollutta. Tai värkki se on kullakin. Joskus on vaikea hahmottaa onko toinen lintu vai kala, vai selkeneekö se.
Eikös se ole hyvä, että mies ei ole homofoobikko?
Jos on noin kauan salaillut asiaa, niin vaikeaa uskoa, ettei paljastuisi vielä muita pimeitä puolia miehestä
En tiedä olisiko omalla kohdallani suhde tuossa. Luultavasti, mutta ehkä oikeassa tilanteessa toimisin toisin.
Muuten mulle on aivan sama mitä kukakin on kenenkin kanssa menneisyydessä puuhannut, mutta oman kumppanini täytyy olla hetero. En edes oikein tiedä miksi. Siinä on jotain kiihottavaa että mies kiihottuu nimenomaan minusta naisena.
Naismaiset miehet ovat epäluotettavia, epärehellisiä ja valheellisia.
Kerran homo aina homo homot ovat sairaita
Jätä se sika!