Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit bitcoin-miljonääri,

Vierailija
21.03.2024 |

miksi et lunastaisi bitcoineja ja alkaisi elää rahoilla? Vaan odotat ahneena saavasi vielä enemmän?

Tarkoitan siis oikeasti 9 numeroista euromäärää bitcoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noilla paskoilla voi edes ostaa mitään.

Vierailija
2/8 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo sen ensimmäisen pompun jäljikltä ja vielä on coineja jäljellä. Muutama sata coinia ltuli hankittua louhimalla ja ostamalla muilta pois kaljan hinnalla, kun omistajat ei nähneet niitä arvokkaiksi alkuaikoina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun bitcoinit olivat uusi juttu ja halpoja, harkitsin niiden hankkimista, mutta niillä ei pystynyt ostamaan mitään muuta laillista kuin maksaa yhdessä helsinkiläisessä kahvilassa kahvinsa ja pullansa. Ne on olleet kallista kahvia ja pullaa nykyarvossa. Jos oikein muistan, harkitsin 30 bitcoinin ostamista. Olisikohan ne maksaneet jotain 50 euroa yhteensä.

Vierailija
4/8 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo sen ensimmäisen pompun jäljikltä ja vielä on coineja jäljellä. Muutama sata coinia ltuli hankittua louhimalla ja ostamalla muilta pois kaljan hinnalla, kun omistajat ei nähneet niitä arvokkaiksi alkuaikoina

Mikset ole muuttanut niitä euroiksi?

Vierailija
5/8 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän noilla paskoilla voi edes ostaa mitään.

Eikö ne voi muuttaa euroiksi myymällä?

Jos yhden bitcoinin arvo yli 60t€ ja omistat niitä 1000kpl, itse ainakin muuttaisin euroksi vähintään kymmenen, kun bitcojen tulevaisuudesta ei koskaan tiedä.

Vierailija
6/8 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/8 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli bitcoineja, mutta myin pois melko hyvällä voitolla. Unohdin maksaa verot, mutta onneksi on vanhentunut juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan