Mitä tekisit tällaisessa tilanteessa (rahat ei riitä laskuihin ja työmatkoihin)
Olen keikkatyöntekijä ja pahasti ylivelkaantunut. Ja ongelmana on se, että jos jonakin kuukautena minulla ei ole työkeikkoja, niin usein käy niin, että tuloni jäävät niin pieniksi, että kaikkien laskujen jälkeen minulla ei ole varaa kulkea seuraavan kuukaudenkaan aikana töihin, vaikka töitä olisi tarjolla (ellei jotain työkeikkoja ole sitten ihan lähiseudulla).
Mitenkähän tällaisen tilanteen ratkaisisi.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Itse ratkaisin karsimalla menoja ja tekemällä kaikki työt mitä tarjotaan, ostin käytetyn polkupyörän, jolla ajelen alle 50 km:n työmatkat. Säästyneet rahat käytän velkojen maksuun. En sano että on helppoa.
No, onnittelut superihmiselle. Itse en valitettavasti ole sellainen
AP.
Miksi menit tekemään velkaa jota et maksanut takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ratkaisin karsimalla menoja ja tekemällä kaikki työt mitä tarjotaan, ostin käytetyn polkupyörän, jolla ajelen alle 50 km:n työmatkat. Säästyneet rahat käytän velkojen maksuun. En sano että on helppoa.
No, onnittelut superihmiselle. Itse en valitettavasti ole sellainen
AP.
Kiitos, en ole superihminen. Työpäivän jälkeen olen aina rätti-poikki-kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, upeeta, mahtavaa!!! Sympatiaa ja jaksuja Sulle!!!