Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tällaisessa tilanteessa (rahat ei riitä laskuihin ja työmatkoihin)

Vierailija
21.03.2024 |

Olen keikkatyöntekijä ja pahasti ylivelkaantunut. Ja ongelmana on se, että jos jonakin kuukautena minulla ei ole työkeikkoja, niin usein käy niin, että tuloni jäävät niin pieniksi, että kaikkien laskujen jälkeen minulla ei ole varaa kulkea seuraavan kuukaudenkaan aikana töihin, vaikka töitä olisi tarjolla (ellei jotain työkeikkoja ole sitten ihan lähiseudulla).

Mitenkähän tällaisen tilanteen ratkaisisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ratkaisin karsimalla menoja ja tekemällä kaikki työt mitä tarjotaan, ostin käytetyn polkupyörän, jolla ajelen alle 50 km:n työmatkat. Säästyneet rahat käytän velkojen maksuun. En sano että on helppoa.

Vierailija
2/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ratkaisin karsimalla menoja ja tekemällä kaikki työt mitä tarjotaan, ostin käytetyn polkupyörän, jolla ajelen alle 50 km:n työmatkat. Säästyneet rahat käytän velkojen maksuun. En sano että on helppoa.

No, onnittelut superihmiselle. Itse en valitettavasti ole sellainen

AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit tekemään velkaa jota et maksanut takaisin?

Vierailija
4/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onnittelut superihmiselle. Itse en valitettavasti ole sellainen

AP.

Kiitos, en ole superihminen. Työpäivän jälkeen olen aina rätti-poikki-kuollut.

Vierailija
5/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, upeeta, mahtavaa!!! Sympatiaa ja jaksuja Sulle!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän