Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen töissä parinkymmenen hengen yrityksessä ja firman omistaja/pomo on sanonut että ikäviä asiakkaita saa haistatella, hän ottaa vastuun

Vierailija
20.03.2024 |

Kuulemma haistattelee vielä pahemmin jos joku kehtaa valittaa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+

Todellakin oikea asenne!

Vierailija
2/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärttyisiä akkoja ja ukkoja tai narsistisia somenaisia ei pidä yhdenkään aspan sietää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia yrityksiä kaivataan Suomeen lisää. Emme ole mikään Jenkkilä jossa asiakas saa vaikka paskantaa tiskille ja on aina oikeassa. 

Vierailija
4/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hoituu se reklamaatio käräjäoikeudenkin kautta, kun apinat eivät kanna vastuutaan.

Nimimerkki: Mitä pskaa te taas olette duunanneet?!

Vierailija
5/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia yrityksiä kaivataan Suomeen lisää. Emme ole mikään Jenkkilä jossa asiakas saa vaikka paskantaa tiskille ja on aina oikeassa. 

Tuota noin, ollessani Jenkkilässä en huomannut päällepaskantajia.

Se oli siellä hyvin, vaikka kaikki muu ei aina ollutkaan.

Vierailija
6/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin töissä firmassa, missä omistaja sanoi, että asiakkaille ei vi**uilla.

Jos asiakkaiden kanssa tuli sellaisia ongelmia ja että vika oli asiakkaassa, niin sitten omistaja tuli vi**uilemaan asiakkaalle.

Kerran se tuli sivuun kuuntelemaan asiakkaan väkytystä, hetken päästä tuli kysymään mikä on homman nimi ja mitä numerot näyttää. Otti lompakosta 100€ setelin antoi sen asiakkaalle ja sanoi, että satanen on sinun, jos et ikinä enää tule meille asiakkaaksi.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen sana leviää huomattavasti helpommin kuin positiivinen. Turha ihmetellä jos asiakaskunta vähenee :D