Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin spontaanisuus nuorena vs. vanhempana

Vierailija
20.03.2024 |

Kysymys naisille:

omiin kokemuksiini perustuen seksi suhteessa on ollut todella spontaania lukiosta johonkin n. 25 v. asti ja meidän tapauksessa nautinto on tullut paljon yhdynnästä. Esimerkiksi asia, mikä hämmensi kiimaista minua jo aikoinaan. En koskaan tajunnut sitä, menimme välitunnilla inva-vessaan, otin tytöltä farkut en edes loppuun asti pois. Vain sen verran, että sai tasolla istumassa ja nojaamassa taakse jalat levitettyä ja puskin niiden väliin omat pökät kintuissa ja kulli valmiiksi täysillä pystyssä. En pannut kauaa ja ne työnnöt olivat heti sellaisia tosi rytmikkään vaativia. Ei mitään sellaista kuin: nautiskellaan koko kullin mitalta liukumisesta pilluun hitaaaaasti...

Niin mieletön kiima ja runkkasin mällit altaaseen jos vaan ehdin. Aina en lauennut, koska piti kiirettä seuraavalle tunnille.  Ajattelin jo silloin, että olen aivan kauhea sonni ja saiko hän nautintoa, mutta sitten tyttö hukutti huohottelevan pojan suudelmiin ja keikkui käsivarressa taas käytävällä.

Toki mentiin pidemmällä kaavalla myös paljon, mutta ei päivällä. Hän halusi antaa mulle usein pano-orgasmin ja sai itsekin nautintoa. Näin mietiskelen nyt. Tähän päivään mentäessä (n. 35 v.), nuo hetken huuma -tilanteet ovat kadonneet. Käyn yhä yhtä kuumana häneen ja mikään ei oikein ole muuttunut. Häneltä on vain halut spontaaniin seksiin kadonneet.

Harrastellaan kyllä seksiä, mutta olisi joskus kiva saada pikaisia. En ole huomannut kostumisessa eroa, yhä edelleen pelkät syvät suudelmat saavat hänet kiihottumaan ja eka orgasmi tulee aika nopeasti pannessa. En tiedä, taidan "vaatia" liikaa ja jokainen tekee vaan sitä mitä haluaa, mutta siltä tuntuu, että hän haluaa aina pitkän kaavan mukaan. Vissiin normaalia?

Anteeksi pitkä, kömpelö sepustus ja toivottavasti joku lukee. Ja ei, en ole Pena tai Pertti 56 v.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oikeilla jäljillä. Sain aikoinaan sairaan paljon nautintoa pelkästään siitä, miten poikaystävä kiihkoili halutessaan mua koko ajan, jopa siihen asti, että hänen painautumisensa erektiossa mua vasten koulun käytävällä vei mut orkkuun. Me käytiin panemassa siivouskomerossa ja se tuntui upealta, miten kiihkoissaan hän oli mun sisällä.

Nykyään oon vuosien mittaan tutustunut niin paljon eri asentoihin ja esileikkien saloihin. Kiihotuksen kasvattaminen maksimiin ennen yhdyntää on meillä molempien juttu. En oikeastaan kaipaakaan pikapanoja. Vaikka kieltämättä ihan kivaa vaihtelua ne olisivatkin.

Vierailija
2/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä annan miehen panna mua niin etten itse tule siinä. Se imartelee miten kuumana hän on. Usein se orgasmi tulee sitten sieltä kuitenkin vähän autettuna miehen jälkeen. Harvoin jään täysin ilman, mutta sekin on ok. Saan silti nautintoa vaikken tule joka kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Pera!

Vierailija
4/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Pera!

Terve, Juhani!

Vierailija
5/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on SPONTAANIUS !

Vierailija
6/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuumassa oli sponttaanista seksiä. Vaikka lapset hereillä niin saatettiin mennä makkariin "päikkäreille" ja käsihoitoa molemmille. Nyt huumasta kulunut 3 vuotta ja tilanne toinen. Kalenteriin melkein merkintä milloin ja pimeässä makkarissa harvoin. Mies haluisi edelleen mutta ei kiinnosta.eroisin jos pärjäisin ilman häntä. 

KUULOSTAAKO TUTULLE

Vierailija
7/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärsin oikein, niin ongelma tässä oli se, ettei vessapanot ja vastaavat enää onnistu ja se, että nainen haluaa orgasmin joka panokerralla ollen siihen kykenevä. Ap:lle tiedoksi, että teini-ikä ei jatku loputtomiin. Tyydyttävään seksiin aikuisempana tarvitaan usein muutakin kuin pelkkä in-out liike.

Vierailija
8/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap sanoi että he nussivat kyllä pitkän kaavan mukaan mutta pikapano ei onnistu.

Vierailija
9/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen, ja jo yli 50, mutta minulle kyllä kelpaisi spontaanit panot, milloin ja missä vain, vaimolle vain joskus harvoin. Lasten kanssa vielä 6v sitten se olikin pakko olla välillä spontaani, jos sattuu tulemaan se hetki. Voi vaikka olla niin, että molempia kovasti haluttaa, muttei tule tilaisuutta pitkään aikaan. Sitten kun se hetki tulee, niin odotus ja kun tietää, että kumppanikin haluaa, nostaa tunnelman kattoon sekunneissa. Sama teininä, kun ei ole omaa rauhallista paikkaa nussia. Mutta jos on kahdestaan omassa asunnossa, niin spontaaniudelle on vähemmän kysyntää, kun tietää, että illallakin on hyvin aikaa paneutua seksiharrastukseen.

Vierailija
10/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuhuumassa oli sponttaanista seksiä. Vaikka lapset hereillä niin saatettiin mennä makkariin "päikkäreille" ja käsihoitoa molemmille. Nyt huumasta kulunut 3 vuotta ja tilanne toinen. Kalenteriin melkein merkintä milloin ja pimeässä makkarissa harvoin. Mies haluisi edelleen mutta ei kiinnosta.eroisin jos pärjäisin ilman häntä. 

KUULOSTAAKO TUTULLE

Kyllä meillä sama. Multa on mennyt halut ja mies kinuaa. Syytän e-pillereitä. Ennen hässittiin vaikka kylmässä kellarissa.

Vierailija
11/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa se kanivaihe kestää kovin pitkään. Serkulla vaimoineen on meillä kylässäkin joskus aika "get a room" tunnelma, joten on se mahdollista. Sitähän ap taitaa kaipailla.

Vierailija
12/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on kiinni myös keskinäisestä kemiasta ts. seksuaalienergian kohtaamisesta miten kauan pupustellaan. Joillakin se ei lopu nelikymppisenäkään. Ap:n tarinasta paistaa läpi se, että heillä tuota kemiaa oli ja on. Jos se vaatisikin vain sen sytyttäjän? Itse olen ihan valmista kamaa, jos mies tulee kovana kii taakse ja suutelee niskaa ja näykkää korvanlehteä. Hän ilmoittaa siinä samassa, että haluaa minut heti. Jos on kemiaa, tuota ei pysty nainen vastustamaan. En minä ainakaan :)

Vierailija
13/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia on. Alussa on spontaania seksiä, mutta sitä mukaa kun ikää, vaurautta ja mahaa tulee niin häviää spontaanius. Mitä leveämpi sänky sen vähemmän seksiä.

Vierailija
14/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia on. Alussa on spontaania seksiä, mutta sitä mukaa kun ikää, vaurautta ja mahaa tulee niin häviää spontaanius. Mitä leveämpi sänky sen vähemmän seksiä.

Intohimo on ihan kiva tunne, piristää arkea ja saa mukavaa värinää aikaan. Se katoaa vain yhdellä tavalla, nussimalla monipuolisesti ja pitkään ja usein. Parin vuoden jyystämisen jälkeen siinä ihmetellään, että tuollaiseen nirppanokkaanko sitä oli oikeasti ihastunut. Mutta sitä ennen kannattaa nauttia kosteista puristuksista..

Vierailija
15/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta totutella siihen että se spontaanius on kuin horisonttiin katoava maisema auton taustapeilissä. Spontaanius kuuluu parisuhteen alkuun ja nuoruuteen. Itse asiassa omaa ja suhteen ikääntymistä pystyy mittaamaan seksiin tarvittavan valmistelu- ajan pituudella: Nuorena ei tarvinnut kuin sen että huomasi tilaisuuden, housujen riisumisen meni max 15 sekuntia, ja sex sex sex.

Vierailija
16/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää sanoa, mutta noin siinä tuppaa käymään miten edelliset kuvaili. Yksistään semmoinen leikkisyys katoaa monesti pitkässä suhteessa. Seksistä tulee paineiden purkusuoritus. Nuorena sitä hierottiin paikkoja yhteen ja kiehnattiin vaikka kuinka kauan ennen kuin oli pakko yhtyä. Osittain olosuhteista johtuen eli lähinnä tiukkojen vanhempien kotona asumisesta, mutta myös siksi että se himon yllyttäminen oli niin hemmetin kivaa ja kuumaa. Tehtiin muka jotain niin tuhmaa, kun ei olisi saatu edes pussailla.

Vierailija
17/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta totutella siihen että se spontaanius on kuin horisonttiin katoava maisema auton taustapeilissä. Spontaanius kuuluu parisuhteen alkuun ja nuoruuteen. Itse asiassa omaa ja suhteen ikääntymistä pystyy mittaamaan seksiin tarvittavan valmistelu- ajan pituudella: Nuorena ei tarvinnut kuin sen että huomasi tilaisuuden, housujen riisumisen meni max 15 sekuntia, ja sex sex sex.

Niin totta! Keski- ikäisillä seksiin valmistautuminen on minimissään se 2 tuntia. Suihkussa käynnit, tiskikoneen käynnistykset, ikkunoitten sulkemiset, sähköpostien lukemiset, hampaiden pesut, kesken olevan työn loppuunvienti, sälekaihtimien sulkeminen, lasten olinpaikkojen varmistus whatsapp viesteillä, tupakalla käynti, jne jne. Sitten kun huomataan että telkkarista tulee tempparit niin todetaan että ehtiihän tuota huomenna tai ensi viikollakin, tai jouluna ...

Vierailija
18/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin totta! Keski- ikäisillä seksiin valmistautuminen on minimissään se 2 tuntia. Suihkussa käynnit, tiskikoneen käynnistykset, ikkunoitten sulkemiset, sähköpostien lukemiset, hampaiden pesut, kesken olevan työn loppuunvienti, sälekaihtimien sulkeminen, lasten olinpaikkojen varmistus whatsapp viesteillä, tupakalla käynti, jne jne. Sitten kun huomataan että telkkarista tulee tempparit niin todetaan että ehtiihän tuota huomenna tai ensi viikollakin, tai jouluna ...

Puhumattakaan siitä, että pitää olla lakanat vaihdettu ja imuroitu sängyn alusta. Sotkua ei saa tulla ja aktin jälkeen pitää päästä nopeaa suihkuun... huokaus...

Vierailija
19/19 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän aikaisemmin olleeni aikamoinen siivousintoilija, mutta uuden miehen suorien aloitteiden ansiosta opin rentoutumaan ja nyt nautin seksistä todella paljon. Olkoonkin niin, että mies vie ja minä vikisen.